Evaluatie

Hier worden eventuele richtlijnen en aankondigingen kenbaar gemaakt en eventueel besproken. De geldende richtlijnen zijn op de wiki zelf te vinden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Evaluatie

Bericht door Suus »

Kom op Thom91, je legt de ballen voor het doel, dan mag je ze er ook een keer zelf in gaan schoppen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Evaluatie

Bericht door Frank »

Sticky voor handleidingen is aangemaakt. Heb ook een hulppagina over treinseries gemaakt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Evaluatie

Bericht door Suus »

Bee schreef:Met betrekking tot punt 1:
Alle 549 Belgische treinstations zijn voorzien van automatische tabellen voor de treinen. Er zullen misschien nog een paar stations in Luxemburg missen, maar dat zijn er hooguit een handvol.

In Duitsland zijn nu 1225 van de 1562 stations voorzien van automatische tabellen (78,4% voltooid). Er zijn geen pagina's meer die gebruik maken van het S-Bahnstation-sjabloon. Er zijn nog wel een paar S-Bahn-lijnen die niet zijn omgezet naar het DSerieInfo-sjabloon, volgens mij zijn dat lijnen in Niedersachsen.
Overzicht van de Duitse stations die nog moeten: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Gebru ... -Duitsland
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Evaluatie

Bericht door regenmaker »

Bee schreef:Kom op Thom91, je legt de ballen voor het doel, dan mag je ze er ook een keer zelf in gaan schoppen.
Ben ik wel met je eens Bee. :Y
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Evaluatie

Bericht door Suus »

Bee schreef:In Duitsland zijn nu 1225 van de 1562 stations voorzien van automatische tabellen (78,4% voltooid).
Inmiddels zijn dit er 1364 van 1562 (87,3% voltooid).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Evaluatie

Bericht door Suus »

Inmiddels zijn 1513 van de 1585 Duitse stations geautomatiseerd, daarmee is 95,5% van de pagina's geautomatiseerd en beschouw ik het project als praktisch voltooid. De pagina's die het nu nog niet zijn, zijn voornamelijk stations die nu of in het verleden door langeafstandstreinen vanuit Nederland aangedaan werden of worden, zoals Karlsruhe Hbf of Flensburg en wat restantjes aan pagina's waar ik nog niet weet wat we ermee aanmoeten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Evaluatie

Bericht door regenmaker »

Ik wil nog opmerken dat er ook nog verschillende Russische, Poolse, Wit Russische, Tjechische etc. stations zijn die allemaal onjuiste info vertonen over serie 400. :P
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Evaluatie

Bericht door huibf »

We zitten toch op OVinNederland.
Mij inziens is dat OV wat in Nederland rijdt met inbegrip van zowel Nederlandse als Buitenlandse Grensoverschrijdende lijnen IN Nederland
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten