Frank schreef:Ik heb het gemerkt. Nu kan ik ze nog gaan verwijderen, bedankt ...
*legt popcorn dan maar weer weg*
Edit: Oh kennelijk begreep ik Frank verkeerd.
Frank schreef:Ik heb het gemerkt. Nu kan ik ze nog gaan verwijderen, bedankt ...
Doe mij ook maar wat dan. Ben die discussies wel een beetje zat. :)Hainje schreef:Genoeg! :D
Maar het is uniek dat zo'n grote verzameling bij elkaar staat. Op welke site staat nou informatie over Nederlands, Duits en Belgisch OV bij elkaar? Wil je een dagje naar Charleroi met het ov: hier kan je het vinden. Wil je een dagje naar Duisburg met het ov: kan je ook hier vinden. Wil je weten hoe vaak de tram in Amsterdam gaat? Dat kan je ook op deze wiki vinden.Zugführer schreef:Het "probleem" is dus juist dat er inmiddels meer dan 1000 lijnen op de wiki staan die helemaal géén relatie hebben met Nederland of überhaupt Nederlandssprekenden mensen en waar dus zo goed als zelden iemand naar zal kijken :D
Dat doet het nu dus juist wel. Je bent immers intensief bezig met buitenlandse lijnen toevoegen in een tijd dat we het al druk genoeg hebben met de dienstregelingswijziging in Nederland.regenmaker schreef:Zolang het Nederlandse OV er niet onder lijdt, blijf ik het probleem niet zien!
99% van de bezoekers komt uit Nederland, het enige andere significant aanwezige land in de statistieken is België. Duitsland bungelt ergens onderaan.regenmaker schreef:Het kul argument dat het niet Nederlands is, kan ik niets mee. Moet nieuwe informatie eerst aan een bepaalde subjectieve interesse waarde voldoen? Dan is meer een smaak discussie dan een inhoudelijke discussie.
...maar kan niet worden afgerond omdat iemand denkt dat hij in zijn eentje 900 buslijnen aan de wiki kan toevoegen en onderhouden waar de rest van de Nederlandstalige mensheid niet in geïnteresseerd is en waar de Nederlandse inhoud onder lijdt.Ardan schreef:Jezus we hebben het hier al miljoenen keren over gehad...
Dat is bij de meeste treindiensten gelukkig wel het geval. Alleen sommige lijnen hebben vrij complexe routewijzigingen, dan is het iets meer werk, maar niet iets wat extreme hocus-pocus is voor iedereen die wel eens een lijn aan de wiki heeft toegevoegd. Technisch zijn buslijnen veel ingewikkelder bijvoorbeeld.Ardan schreef:Toen we met al die parameters gingen werken ben ik een beetje de draad kwijtgeraakt (daarom bemoei ik me verder ook niet met de concessiewisselingen, is me te ingewikkeld geworden), maar ik heb wel Bee wat zien uitspoken in Duitsland. En als het alleen het jaartal achter parameter 'dienstregelingsjaar' wijzigen van 2015 in 2016 is (bevestiging plz?), dan kan ik in ieder geval mijn dingen nog wel doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten