Inschrijfprocedure 2022
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8701
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
Even een applausje aan iedereen die heeft meegeholpen met de patroontijden, want voor zover ik weet is bij alle stations de nieuwe dienstregeling ingevoerd!
Oh ja, ik heb mij trouwens (ook dit jaar) totaal niet bezig gehouden met de nachttreinen richting Oostenrijk enzo. Als iemand die wil invoeren, ga je gang.
Oh ja, ik heb mij trouwens (ook dit jaar) totaal niet bezig gehouden met de nachttreinen richting Oostenrijk enzo. Als iemand die wil invoeren, ga je gang.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Inschrijfprocedure 2022
Zodra ik voor Nederland klaar ben met 12 december, ga ik met de NMBS beginnen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Inschrijfprocedure 2022
Kan er een sjabloon komen voor de nieuwe dienstregeling m.i. 9 januari? Ik krijg zelf niet uitgevogeld hoe je dat op de wiki voor elkaar krijgt.
Re: Inschrijfprocedure 2022
Ik heb {{nieuwedrgl1}} voor je ingericht. Het is heel makkelijk, als je het eenmaal doorhebt. Je bewerkt het sjabloon Sjabloon:Nieuwedrgl1 zelf door op bewerken te klikken en "NIET INGEVULD" te vervangen door de gewenste datum. Vervolgens klik je naast het kopje "Doel" op bewerken (waardoor je automatisch op de bewerkpagina van het sjabloon Sjabloon:Nieuwedrglinfo uitkomt) en bewerk je ook daar de tekst.
Re: Inschrijfprocedure 2022
Op lijn 193 wordt het traject Vorden - Kranenburg - Medler vanaf zondag een traject op verzoek en rijdt alleen nog op aanvraag bij de chauffeur naar deze haltes. Ik twijfel nu of ik een nieuwe pagina aan moet maken met het traject Zutphen - Vorden Station en dan op verzoek verder of een nieuwe pagina Zutphen - Medler met splitsing in de route?
Wie denkt nog meer mee?
Wie denkt nog meer mee?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Inschrijfprocedure 2022
Er is een reeks symbooltjes (groene haltebolletjes) voor haltes die alleen op verzoek worden bediend, dat lijkt me toch het makkelijkst. Opmerking maken onder het kopje Dienstregeling en klaar.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Inschrijfprocedure 2022
Kan iemand op de Wiki eens kritisch naar de 30400 en 30800 kijken?
Volgens mij klopt er iets niet, maar ik zie niet direct wat.
Volgens mij klopt er iets niet, maar ik zie niet direct wat.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Inschrijfprocedure 2022
De 2021 versies stonden nog niet op voormalig, was dat het?
Re: Inschrijfprocedure 2022
Rijdt de 30800 in beide richtingen 1x/uur, of slechts in één richting?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Inschrijfprocedure 2022
Wie heeft zin om deze lijnpagina nog eens na te kijken; ik heb hem volgens mij volledig ingevuld, maar tevreden ben ik er niet over.Etienne schreef: ↑wo 08 dec 2021, 21:03 Op lijn 193 wordt het traject Vorden - Kranenburg - Medler vanaf zondag een traject op verzoek en rijdt alleen nog op aanvraag bij de chauffeur naar deze haltes. Ik twijfel nu of ik een nieuwe pagina aan moet maken met het traject Zutphen - Vorden Station en dan op verzoek verder of een nieuwe pagina Zutphen - Medler met splitsing in de route?
Wie denkt nog meer mee?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- Berichten: 1642
- Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59
Re: Inschrijfprocedure 2022
Je schema ziet er overzichtelijker uit dan de dienstregelingtabellen van Arriva.
Ik zie maar één foutje en dat is dat de halte Vorden Bedrijventerrein door de ritten van en naar Medler in beide richtingen wordt aangedaan, als ik de tabellen van Arriva goed lees.
Cosmetisch zou ik het mooier vinden als de beide bolletjes van Vorden Bedrijventerrein op dezelfde hoogte zouden staan, en als daaronder eerst de lus door het bedrijventerrein zou komen en daarna pas de uitloper naar Medler. Dat benadert de fysieke realiteit beter. Maar nogmaals, dat is cosmetisch.
Ik zie maar één foutje en dat is dat de halte Vorden Bedrijventerrein door de ritten van en naar Medler in beide richtingen wordt aangedaan, als ik de tabellen van Arriva goed lees.
Cosmetisch zou ik het mooier vinden als de beide bolletjes van Vorden Bedrijventerrein op dezelfde hoogte zouden staan, en als daaronder eerst de lus door het bedrijventerrein zou komen en daarna pas de uitloper naar Medler. Dat benadert de fysieke realiteit beter. Maar nogmaals, dat is cosmetisch.
Re: Inschrijfprocedure 2022
Het Opstapperboekje is online gezet door Arriva, die zal ik vandaag dus gaan nalopen. S.v.p. het verzoek hier even niet aan bezig te zijn, anders raak ik zelf het overzicht kwijt.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: zo 19 dec 2021, 08:55
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
Ik weet niet of het nodig is maar ik zou best de DMG concessie bij willen houden het lijkt me erg leuk om daaraan mee te werken. Ik denk alleen dat ik er in het begin wel wat hulp bij nodig heb.
Instagram: ov_spotter_nl_
Altijd op zoek naar reisgenoten voor een rondje bussen of treinen
Altijd op zoek naar reisgenoten voor een rondje bussen of treinen
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8701
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
De nieuwe dienstregeling is voor DMG op 12 december 2021 ingegaan en keurig voor die datum verwerkt op de wiki.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
En ik vindt het ook nog altijd leuk de dienstregeling bij te houden in het gebied waar m'n roots liggen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9174
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
Wellicht is HWGO iets voor jou? Daar was dit jaar moeilijk een inschrijver voor te vinden.termatenjohan schreef: ↑di 11 jan 2022, 14:07 Ik weet niet of het nodig is maar ik zou best de DMG concessie bij willen houden het lijkt me erg leuk om daaraan mee te werken. Ik denk alleen dat ik er in het begin wel wat hulp bij nodig heb.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: zo 19 dec 2021, 08:55
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
Ik wil het wel proberen maar ik weet niet heel veel van die regio dus ik weet niet of jullie daar veel aan hebben
Laatst gewijzigd door termatenjohan op wo 12 jan 2022, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Instagram: ov_spotter_nl_
Altijd op zoek naar reisgenoten voor een rondje bussen of treinen
Altijd op zoek naar reisgenoten voor een rondje bussen of treinen
Re: Inschrijfprocedure 2022
Heeft iemand hier eigenlijk eraan gedacht om de concessie(s) Publiek Vervoer GD bij te werken? Want volgens mij zijn er o.a. aan de stadsbus Meppel nog wat wijzigingen geweest die op de wiki niet te achterhalen zijn.
Als ik op de intekenlijst afga is de verantwoordelijkheid aan Etienne.
Als ik op de intekenlijst afga is de verantwoordelijkheid aan Etienne.
Re: Inschrijfprocedure 2022
Maar als ik de boel op groen gezet heb, mag ieder ander de bewerkingen uitvoeren. Voor zo'n kleine wijziging als de stadsdienst Meppel zal ik mijn hand niet omdraaien.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8701
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
Nou ja, feitelijk moet dat verwerkt worden door degene die zich op die concessie heeft ingeschreven.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Re: Inschrijfprocedure 2022
Als evaluatie en doorkijkje naar volgend jaar wil ik voorstellen om ook de veerconcessies voortaan in de inschrijfprocedure op te nemen. Dat geeft meer zekerheid dat ook alle veerverbindingen goed onderhouden worden - alleen de concessies IJ- en Noordzeekanaalveren en Personenvervoer over water Rotterdam - Drechtsteden zijn bij mijn weten bijgewerkt tijdens de afgelopen wijzigingsronde, naast een aantal losse veerverbindingen rond Rotterdam.
Ter compensatie van het meerwerk zou het maximaal aantal inschrijvingen opgehoogd kunnen worden naar vijf of zes. Zou het ook iets zijn om niet-concessiegebonden (veer)lijnen aan de inschrijfprocedure toe te voegen, bijvoorbeeld per vervoerder?
Ter compensatie van het meerwerk zou het maximaal aantal inschrijvingen opgehoogd kunnen worden naar vijf of zes. Zou het ook iets zijn om niet-concessiegebonden (veer)lijnen aan de inschrijfprocedure toe te voegen, bijvoorbeeld per vervoerder?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Inschrijfprocedure 2022
Personenvervoer over water Rotterdam - Drechtsteden in de inschrijfprocedure heeft geen zin, de dienstregelingwijzigingen daar zitten namelijk normaalgesproken niet in de periode waarvoor we de inschrijfprocedure hebben.
Dit was de eerste wijziging per 1 januari sinds het bestaan van de waterbus zo'n beetje, normale wijzigingsmomenten zijn de overgangen tussen winter- en zomerdienst in april/oktober.
Op meer concessies kunnen is doorgaans nadelig voor de kwaliteit (echt nalopen kost gewoon tijd), dus ik zou het toch echt op hooguit vier concessies houden.
Dit was de eerste wijziging per 1 januari sinds het bestaan van de waterbus zo'n beetje, normale wijzigingsmomenten zijn de overgangen tussen winter- en zomerdienst in april/oktober.
Op meer concessies kunnen is doorgaans nadelig voor de kwaliteit (echt nalopen kost gewoon tijd), dus ik zou het toch echt op hooguit vier concessies houden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Inschrijfprocedure 2022
Een categorie voor niet-concessiegebonden buslijnen lijkt mij genoeg. Zoveel lijnen zijn dat nou ook niet.
Ook voor de (alle) veerdiensten is één sectie van de inschrijflijst voldoende naar mijn mening.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten