Categorie voormalige concessies

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Categorie voormalige concessies

Bericht door Daniel »

Merkte net op dat Lijn 45 met het aanpassen van de sortering van de categorie voormalige concessies. Hoewel het natuurlijk handig is om daar op een consequente manier te sorteren, vraag ik me toch af of die nieuwe manier nou wel zo handig is...

Voorheen werd veelal een logische letter achter de categorienaam gebruikt, zoals de U (Of iets als Utrecht Stadsvervoer) bij de Utrechtse concessies. Maar dat wordt nu dus aangepast naar de werkelijke concessienaam. Dus zoek je een voormalige concessie in Utrecht, dan mag je nu bij de S, O en U zoeken in plaats van alleen bij de U. (En vanaf 2026 dan dus ook bij de P en de R) Is dat nou handig? Wat vindt de rest?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Lijn 45
Contacteer:

Re: Categorie voormalige concessies

Bericht door Lijn 45 »

De meeste concessies stonden overigens al op de alfabetische volgorde van de concessienaam. Ik heb die regel nu ook toegepast voor de paar concessies die niet volgens die logica gesorteerd waren. :)

Voormalige concessies per regio zoeken gaat m.i. sowieso beter via de concessielijst. Ik vind die veel handiger daarvoor dan de categorie.
Meltrain
Donateur

Bericht door Meltrain »

Ik ben het eens met Daniel, al moet ik er wel bij zeggen dat ik zelden op voormalige concessies zoek.
Lijn 45 schreef: do 05 dec 2024, 21:10 Voormalige concessies per regio zoeken gaat m.i. sowieso beter via de concessielijst.
Bedoel je dit: https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Conc ... _Nederland?
Ik weet niet of ik dat nou zo overzichtelijk vind.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Lijn 45
Contacteer:

Bericht door Lijn 45 »

Als je die tabel op ov-authoriteit sorteert is hij een stuk overzichtelijker. ;)
Plaats reactie