Nachtbus

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Nachtbus

Bericht door fogeltje »

Meltrain schreef:Inderdaad, het is maar een hele enkele lijn, dus ik zie ook geen bezwaar om de huidige situatie aan te houden.
Hoe het met die lijn 105 met de nachtroute zat weet ik echt niet, dat moet je aan degene vragen die het op die pagina heeft gezet.
Ik weet alleen dat nu een deel van de geschiedenis verdwenen is en dat was juist het punt dat we wilden voorkomen.
Zoals ik al zei, je mag het zelf terugzetten (voorlopig ook met infobox). Het is niet de bedoeling dat geschiedenis verloren gaat. Maar mijn motivatie om het weg te halen was dus oorspronkelijk om er een aparte pagina van te maken omdat ik dacht dat het om een aparte nachtlijn ging.
"Een touringcar is geen bus"
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Nachtbus

Bericht door Chauf21 »

Wat is er op tegen om twee sjablonen op één wiki-pagina te hebben? Ik vind het juist wel handig; je hebt alle relevante informatie bij elkaar en je kan gebruikmaken van alle opties die de sjablonen je bieden.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Nachtbus

Bericht door webguy »

Het maakt het syntactisch nogal ingewikkeld - als je maar één infobox hebt per pagina kan je dus zeggen dat de informatie in die infobox dus die lijn betreft. Vooral als je de metadata ooit nog eens zou willen extraheren/hergebruiken wordt dat lastig als je meerdere boxes hebt op een pagina.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Nachtbus

Bericht door Meltrain »

Ik snap eerlijk gezegd niet wat je bedoelt. :oops:
Heb jij dan misschien een oplossing hoe we wel alles in één infobox krijgen, zonder dat het nodeloos ingewikkeld wordt?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Nachtbus

Bericht door webguy »

Gewoon de nachtfrequentie als avond opvoeren en de rest in de tekst zetten is de beste oplossing die ik heb gehoord.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Nachtbus

Bericht door Meltrain »

Dan nog liever de parameter nacht invoeren in de infobox. De uitzonderingen moeten uiteraard wel in de tekst.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten