Korte Wiki vragen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Meltrain »

Daniel schreef: vr 14 jan 2022, 08:09
regenmaker schreef: vr 14 jan 2022, 06:27 Waar ik dus geen fan van ben is dingen als: Rijdt sinds 2 juli 2019 t/m 28 maart 2020 en 10 januari 2022. Er gaat dan best wat informatie verloren uit de infobox, omdat frequenties, vervoerders etc kunnen veranderen.
Ligt ook een beetje aan de lijn natuurlijk. Bij de tram vervangende lijnen in Utrecht heeft dat geregeld goed gewerkt en heb het ook wel bij een pendelbus in Renswoude gebruikt waarbij een nieuwe pagina voor steeds een week ook wat overdreven is.

Maar zodra de verschillen groter worden is dit al gauw onwerkbaar, dus voor reguliere lijnen lijkt het mij ook niet wenselijk.
Voor tijdelijke lijnen is dit inderdaad een goede manier, maar voor "permanente" lijnen niet.
Dat heeft natuurlijk ook te maken met welke tekst in de InfoBox verschijnt.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5240
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Lijn 45 »

regenmaker schreef: vr 14 jan 2022, 06:27 Waar ik dus geen fan van ben is dingen als: Rijdt sinds 2 juli 2019 t/m 28 maart 2020 en 10 januari 2022. Er gaat dan best wat informatie verloren uit de infobox, omdat frequenties, vervoerders etc kunnen veranderen. Je kan het allemaal in de geschiedenis proppen, maar dan krijg je ook enorm lange geschiedenis op een pagina waar je doorheen moet ploegen. Ook is dit erg verwarrend met opvolgers en voorgangers. Daarom hadden we destijds besloten om de pagina altijd te splitsen met jaartallen in de titels, dan blijft de informatie chronologisch staan.
Misschien een extra infobox toevoegen naast de geschiedenis van huidige lijnen met deze informatie? Dan blijft het overzichtelijk en is het sneller te zien onder welke concessies/vervoerders huidige lijnen in het verleden vielen.

Zodra een lijn op voormalig gaat kan deze info aan de hoofdinfobox worden toegevoegd. Hopelijk wordt dan vaker de infobox van op voormalig gezette lijnen aangevuld met historische info. Dat schiet er helaas af en toe in tegenwoordig.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Daniel »

Kunnen we niet een infobox met die historische info over vervoerders/concessies maken die normaal onzichtbaar is en als een pagina op voormalig gezet wordt de info aan de standaard infobox toevoegt?
Dat maakt het bijhouden stukken makkelijker omdat je niet achteraf alles in de geschiedenis hoeft terug te zoeken (met het risico iets te vergeten).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door regenmaker »

Daniel schreef: vr 14 jan 2022, 08:09 Voor de navigatie tussen lijnen en hun voorgangers is dat niet handig op jouw manier. Ik ga er altijd vanuit dat als ik van een spitslijn naar een andere lijn (voorganger) kan doorklikken er ook een link terug bij de andere lijn (naar de opvolger dus) moet zijn. En ja, dat kan dus incidenteel tussen twee huidige lijnen zijn.
In combinatie met de periode wanneer een huidige lijn op voormalige wordt gezet (die dan al een opvolger heeft) dan lijkt het net of die al per de einddatum van die lijn is toegevoegd. Daarom lijkt het mij om misinterpretatie te voorkomen handiger om alleen een link in de geschiedenis te zetten.
Daniel schreef: vr 14 jan 2022, 08:09
regenmaker schreef: vr 14 jan 2022, 06:27 Waar ik dus geen fan van ben is dingen als: Rijdt sinds 2 juli 2019 t/m 28 maart 2020 en 10 januari 2022. Er gaat dan best wat informatie verloren uit de infobox, omdat frequenties, vervoerders etc kunnen veranderen.
Ligt ook een beetje aan de lijn natuurlijk. Bij de tram vervangende lijnen in Utrecht heeft dat geregeld goed gewerkt en heb het ook wel bij een pendelbus in Renswoude gebruikt waarbij een nieuwe pagina voor steeds een week ook wat overdreven is.
Wat betreft periodes bij tijdelijke lijnen ben ik het eens, dat is nu al gebruikelijk. Voor reguliere lijnen is dit zoals hier wordt onderschreven niet wenselijk. Ook als een lijn tijdens de coronaperiode niet heeft gereden, dan zou ik voor een andere oplossing kiezen. Bijvoorbeeld de pagina's splitsen (indien de dienstregeling is verdwenen in de tussentijd of gewijzigd terugkeert) of eventueel (mocht de dienstregeling nog bestaan hebben) een opmerking in de geschiedenis te plaatsen.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Daniel »

regenmaker schreef: vr 14 jan 2022, 12:32In combinatie met de periode wanneer een huidige lijn op voormalige wordt gezet (die dan al een opvolger heeft) dan lijkt het net of die al per de einddatum van die lijn is toegevoegd. Daarom lijkt het mij om misinterpretatie te voorkomen handiger om alleen een link in de geschiedenis te zetten.
Ik krijg het idee dat we er helemaal niet zo gek anders over denken, want eigenlijk hebben beide manieren om dit aan te pakken hetzelfde resultaat:

Stel je hebt een lijn 1 waarbij op 1-1-2021 de spitsritten worden afgesplitst naar lijn 2. Wat ik nu meestal doe is een opvolger toevoegen en het in de geschiedenis opnemen, jij zou alleen dat laatste doen.
Een jaar later wordt vervolgens lijn 1 opgeheven zonder vervanging en de pagina op voormalig gezet. Bij mijn aanpak staat er dan "2" als opvolger, bij jou "Geen". Maar in beide gevallen moet je in de geschiedenis kijken om te zien wanneer die spitsritten nu afgesplitst zijn.

Voor de navigatie tussen de verschillende varianten is het linkje in de infobox echter het handigst. Dat hoef je niet te zoeken tussen de tekst in de geschiedenis die als een lijn lang heeft bestaan best omvangrijk kan worden.
Moeten we dan niet tussen voorganger en opvolger een linkje "Afsplitsing" ofzoiets toevoegen? Dat dekt de lading beter en voorkomt de potentiële verwarring waar jij op doelt.

Als er namelijk iets is wat ik irritant vindt is het om bij het terugklikken naar de historie op een zeker moment niet meer terug vooruit kunnen omdat er om de door jou genoemde reden geen linkje in het navigatiedeel van de infobox staat. (Want in het voorbeeld wat ik eerder noemde staat lijn 1 natuurlijk juist weer wel als voorganger in de infobox bij lijn 2.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door umbusko »

Het voornaamste doel van die infobox vind ik vooral ook om snel te kunnen navigeren inderdaad. Bij onduidelijkheid zijn de details immers in de geschiedenis te vinden.

Een extra kopje klinkt zo gek nog niet, maar dat moeten er dan twee zijn, "tussentijdse voorgangers" en "tussentijdse opvolgers" of zo. Even een betere naam voor verzinnen.

Een ander leuk voorbeeld is waar twee lijnen halverwege hun bestaan een stukje route uitwisselen. Ik heb die andere lijn dan zowel als voorganger als als opvolger staan, maar misschien is dat ook niet ideaal. Dat valt onder die tussentijdse wijzigingen. Deze lijn 1 en lijn 62 bijvoorbeeld. De uitwisseling met de 62 is tussentijds.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door regenmaker »

Daniel schreef: vr 14 jan 2022, 16:31 Moeten we dan niet tussen voorganger en opvolger een linkje "Afsplitsing" ofzoiets toevoegen? Dat dekt de lading beter en voorkomt de potentiële verwarring waar jij op doelt.
Ik vind dit niet eens zo'n gek idee.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door umbusko »

umbusko schreef: ma 27 dec 2021, 13:54 In de tariefinfo hebben we nu de mogelijkheid om voor een concessie een blokje over de Tranzer-app toe te voegen:
==== Mobiel ticket via de Tranzer-app ====
In de concessie {{{concessie}}} is het ook mogelijk om vervoersbewijzen te kopen als mobiel ticket via de Tranzer-app (beschikbaar voor [Android] en [iOS]). Om vervoersbewijzen via de Tranzer-app te kopen is een account aanmaken verplicht. Reizen worden geboekt tegen het volledige OV-chipkaarttarief met daarbovenop een toeslag voor servicekosten. Leeftijds- en groepskortingen zijn hierbij niet geldig, om hiervan gebruik te maken dient een papieren ticket gekocht te worden of de OV-chipkaart gebruikt te worden. Hoewel een reis in één keer geboekt kan worden, verschijnt voor iedere lijn waarmee gereisd wordt een afzonderlijk ticket. Op ieder ticket staat een barcode waarmee ingecheckt dient te worden. Als dit niet mogelijk is dient het ticket bij het instappen getoond te worden aan de chauffeur. Tickets zijn geldig gedurende iedere geplande aangekochte rit, waarbij ze na afloop van iedere rit nog 35 minuten geldig zijn om eventuele vertragingen op te vangen.
Maar zoals ik begrijp naar aanleiding van mijn korte vraag zijn er inmiddels 8 verschillende apps die min of meer hetzelfde doen. Er zijn echter ook verschillen en sommige vervoersmiddelen worden niet door alle apps aangeboden, volgens de veelgestelde vragen. Bepaalde regio's hebben hun "eigen" app maar verkopen ook kaartjes in de andere apps. Kortom, een onduidelijk oerwoud waarin wij structuur moeten proberen aan te brengen. De opties voor de tariefinfo moeten uitgebreid worden, maar hoe doen we dit het duidelijkste? Ik zie de volgende mogelijkheden.

Optie 1. Voor iedere app een apart blokje, toe te voegen bij de relevante concessies. Lijkt me onhandig, want daar wordt de info erg lang van.
Optie 2. Een algemeen blokje voor alle concessies waar dergelijke apps geldig zijn, met vermelding van alle 8 apps. Lijkt me onhandig, want zodra er verschillen zijn en bepaalde apps het niet doen heb je geen mogelijkheid om dat toe te lichten.
Optie 3. Een blokje per concessie, waarin de informatie gefinetuned kan worden. Lijkt me nog wel het beste. Geeft ook de mogelijkheid om aan te geven welke app specifiek bij de betreffende regio hoort.

Ik zou kiezen voor optie 3, en dan ook een aparte wikipagina aanmaken waar alle MaaS-apps op vermeld staan. (Of 8 pagina's, voor iedere app 1?) Daar kunnen dan ook alle links in naar de appstores en eventuele eigenaardigheden van de specifieke apps kunnen daar dan uitgebreider beschreven worden. Dan kunnen de blokjes op de lijnpagina's wat overzichtelijker blijven. Ik hoor graag jullie meningen! :)
Om hier even op terug te komen; ik ben er op dit moment niet goed genoeg thuis in om duidelijk uit te kunnen leggen welke app waar beschikbaar is en ik heb daar momenteel ook niet de tijd of zin voor. Als tijdelijke oplossing heb ik een blokje voor Glimble aangemaakt voor de concessie Limburg, zoals andere concessies al een blokje voor Tranzer hebben. Als iemand zin heeft om dit wat meer te structureren, ga vooral je gang. :)

(Overigens wil ik op termijn ook info opnemen over het NRW-tarief dat op sommige Limburgse lijnen geldig is, maar ook dat laat ik voorlopig even voor wat het is. Alleen het AVV SemesterTicket (en dan specifiek de AddOn Limburg) heb ik al op de wiki toegevoegd.)
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door TLP »

regenmaker schreef: vr 14 jan 2022, 17:29
Daniel schreef: vr 14 jan 2022, 16:31 Moeten we dan niet tussen voorganger en opvolger een linkje "Afsplitsing" ofzoiets toevoegen? Dat dekt de lading beter en voorkomt de potentiële verwarring waar jij op doelt.
Ik vind dit niet eens zo'n gek idee.
Is het de bedoeling dat zo'n parameter "Afsplitsing" ook toegepast wordt bij deze lijn 358? Die lijn heeft afgelopen december een forse routewijziging gehad, waarbij een deel van de vervallen haltes is overgenomen door andere lijnen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Daniel »

Juist voor dat soort lijnen had ik 'm in gedachten ja. Het gaat om een deel van de route dat is "afgesplitst" naar een andere lijn, dat hoeven niet alleen de spitsritten te zijn waar we het hier eerder over hadden als voorbeeld.

Zo voorkomen we opvolgers bij lijnen die nog bestaan maar blijft tegelijk de navigatie tussen de lijnpagina's onderling behouden op een centrale plek op de pagina.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door regenmaker »

Het kan natuurlijk ook andersom, dat een lijn wordt opgeheven en dan wordt geïntegreerd in al een bestaande lijn. Wellicht hebben we een betere naam dan afgesplitst?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door umbusko »

Ik zou pleiten voor twee extra opties, die tussen voorganger(s) en opvolger(s) in kunnen komen: tussentijdse voorganger(s) en tussentijdse opvolger(s). Anders weet je nog niet of je nu vooruit in de tijd navigeert of juist terug. Ik weet alleen even geen naam die compact genoeg is.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Daniel »

Volledig mee eens, het komt inderdaad in beide richtingen voor. Maar we moeten inderdaad nog wel even denken over hoe het nu te noemen op een manier die ook nog duidelijk is.

Herinner me nu net zelf ook een leuk geval: Lijn 11 die is ontstaan uit lijn 11, 126 en 127. Na een paar jaar wisselden deze lijn 11 en de opvolger van de 127 die bij de voorgangers staat vervolgens weer een stuk route uit.
Dat is een situatie die nu in het geheel nog niet in die navigatie met voorgangers en opvolgers te verwerken valt (twee keer 127 noemen staat ook zo raar), dus idealiter zouden we die situatie ook met de naam moeten dekken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door umbusko »

Als ik de eerste 127 even 127a noem en de opvolger 127b zou je dan zoiets krijgen:

Voorganger(s) 11, 126, 127a
Tussentijdse voorganger(s) 127b
Tussentijdse opvolger(s) 127b
Opvolger(s) nog niets

Lijn 675 is er ook zo een. Die nam in dec 2016 deels lijn 75 over, samen met een nieuwe lijn 75. In dec 2021 gingen alle ritten als 675 rijden en werd dus ook de nieuwe 75 erin geïntegreerd. Daar staan nu dus twee lijnen 75 bij de voorgangers.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Daniel »

Tja, dubbele lijnnummers als voorgangers heb ik tot op heden niet gedaan. Met als gevolg dat je nu nog wel wat mist bij die genoemde 11 en 127 (hoewel de links wel in de geschiedenis staan).
Maar ik twijfel of we het in twee parameters moeten gieten, want gezien het vaak om uitwisselingen van trajectdelen zal gaan krijg je dan altijd dubbele links zoals in jouw voorbeeld. Eigenlijk moeten we er dus een neutrale naam voor zien te vinden die zowel voor tussentijdse voorgangers als opvolgers bruikbaar is.
Of de pagina splitsen bij zo'n uitwisseling, maar dat levert denk ik meer werk op.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door TLP »

Ik had vlak voordat we de discussie over het afsplitsen en uitwisselen van lijn(del)en startten onderstaande vraag gesteld, waarop ik nog op antwoord hoop:
TLP schreef: di 11 jan 2022, 19:29 Wie kan mij helpen met lijn 633 in Zeeland. De huidige pagina van deze lijn loopt vanaf 28 februari 2016, echter zijn er sindsdien meerdere forse wijzigingen in het routeverloop geweest (vooral op 24 februari 2019, 21 februari 2021 en 9 januari 2022).

Bij de laatste wijzigingen van afgelopen zondag zag ik me genoodzaakt om in ieder geval de pagina te hernoemen, omdat de lijn niet meer in Bruinisse komt. Ik vraag me af of ik de lijn daarnaast ook op één of meerdere momenten moet splitsen, of dat alleen aanpassingen van de verwijzingen naar de nieuwe paginanaam voldoende is.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door umbusko »

Lastig, ook als ik kijk waar de vorige splitsingen zitten. De cruciale verandering lijkt te zijn dat het traject Bruinisse-Zierikzee vervalt, en één splitsing eerder: dat dat traject erbij kwam. Maar ik heb het idee dat in februari 2016, waar nu een splitsing zit, niet echt substantieel iets veranderd is. (Maar ik zit niet echt in de details.) Ik denk eigenlijk dat ik het zou splitsen in een pagina 2015-2019 en een pagina 2019-heden. Tenzij je zegt: 2019 vind ik niet substantieel, dan wellicht in 2015-2022 en 2022-heden? Zowel 2019 als 2022 kan ook nog, maar lijkt me op het eerste gezicht onnodig. In ieder geval zou ik de splitsing in 2016 eruit halen.
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door TLP »

Ik laat de splitsing in 2016 in principe wel staan, omdat toen het begin-/eindpunt bij de scholen gewijzigd is. Verder klinkt een extra splitsing alleen in 2019 klinkt wel goed, maar heeft iemand anders nog inzichten?
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door regenmaker »

Ik zou inderdaad een extra splitsing in 2019 inbouwen, dat lijkt me voldoende.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
TLP
Berichten: 1554
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 14:07

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door TLP »

Nu ik de pagina nog eens goed heb bekeken zie ik dat er alleen ochtendritten in Bruinisse gestart zijn (middagritten reden nooit verder dan Zierikzee). Dat pleit er naar mijn idee voor om het toch te houden bij het consequent doorvoeren van de recente hernoeming en geen nieuwe splitsingen te maken, ook omdat ik niet zo goed weet wat de paginatitels zouden moeten zijn bij de situatie tussen 2016-2019 en na 2019.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Meltrain »

Ik wil eigenlijk voor de vier veerdiensten van Watertaxi ook een pagina aanmaken en de tariefinformatie opnemen, maar met name bij dat laatste loop ik tegen de volgende zaken aan:
*Er is (volgens mij) geen sprake van een concessie.
*De OV-chipkaart is niet geldig.
*Letterlijk elke veerdienst heeft een ander tarief.
*De fiets mag bij twee van de vier veerdiensten (gratis) meegenomen worden.

Heeft iemand een idee hoe ik dat een beetje handig op de Wiki kan zetten?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Daniel »

Het tariefinfo-sjabloon heeft een optie "ovchiptarief=geen" wat je dan met de optie "ritkaart=" kunt combineren.
Denk dat het meest praktisch dan is om voor alle lijnen van de watertaxi één ritkaartpagina te maken, dan kan je in de tarieftabel op die pagina het onderscheid tussen de veerdiensten maken qua tarief.

En wat de laatste openstaande vraag betreft: er blijkt wel degelijk een concessie voor verleend te zijn aldus https://mrdh.nl/nieuws/vanaf-2022-vaart ... -rotterdam
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Meltrain »

Zal ik voor de naam van de concessie dan voorlopig maar "Personenvervoer over water in Rotterdam en Schiedam" aanhouden?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Daniel »

Ik zal eens verder zoeken, want heb wel vaker met wat graven de echte naam van concessies weten te achterhalen.

Edit: kan in dit geval geen officiële benaming terugvinden zogauw.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Korte Wiki vragen

Bericht door Meltrain »

In elk geval bedankt voor het uitzoeken. :pos:
Voorlopig houd ik dan maar "Personenvervoer over water in Rotterdam en Schiedam" aan (ook al komen de veerdiensten niet in Schiedam :s ).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten