ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel)

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
rooddolfijn
Berichten: 708
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
Locatie: Groot-Utrecht

ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel)

Bericht door rooddolfijn »

Beste medegebruikers van de wiki,

Ik heb net op de pagina van de treinserie 100 gekeken http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Treinserie_100_(2020) en ik zie dat de trein altijd in Köln Hbf stopt. Als ik een reis plan via NS International zie ik dat sommige treinen niet in Köln Hbf stoppen maar in station Deutz/Messe. Ik kan er geen patroon in vinden maar het lijkt me wel handig als iemand de wikipagina aanpast. Ik heb al het spoorboekje van 2020 gezocht maar ik kan alleen websites vinden die hem verkopen en geen website met PDF's van de dienstregeling.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
DDietzen
Berichten: 1300
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel)

Bericht door DDietzen »

Stops in Messe/Deutz zijn er alleen bij werkzaamheden en (soms) storingen. Regulier stopt de ICE van/naar Amsterdam altijd op Hauptbahnhof en nooit op Messe/Deutz.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel)

Bericht door ArrivaBas »

De ICE Amsterdam - Frankfurt stopt alleen in Köln Messe/Deutz bij werkzaamheden in Duitsland of een calamiteit.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
rooddolfijn
Berichten: 708
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
Locatie: Groot-Utrecht

Re: ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel)

Bericht door rooddolfijn »

Inderdaad. Maar is het wel handig om dan dat te vermelden op de wiki pagina?
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel)

Bericht door Daniel »

Nee, want op de wikipagina's vermelden we de reguliere dienstregeling en niet alle mogelijke aangepaste dienstregelingen bij werkzaamheden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: ICE Amsterdam - Frankfurt (- Basel)

Bericht door Suus »

Volgens mij is dit in de komende drie maanden alleen van toepassing op het weekend van 25 en 26 april. Het is in ieder geval verre van structureel en de meeste reizigers kopen al ruim van te voren een ticket waarop juist staat aangegeven dat ze van/naar Köln Messe/Deutz reizen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten