PvE's Concessie Brabant

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

PvE's Concessie Brabant

Bericht door Suus »

Met Fogeltje ben ik een vrij zware discussie beland over lijn 23 tussen Helmond en Boxmeer. Nu ben ik op zoek naar iemand die misschien nog wat PvE's van die regio's heeft zodat er duidelijkheid komt over de concessie waaronder deze lijn 23 valt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: PvE's Concessie Brabant

Bericht door |Pim| »

Overigens word lijn 25 op za en zo door Hermes gereden en maar tussen Boekel, Nia domo en Helmond
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: PvE's Concessie Brabant

Bericht door Wubbo »

Ik heb nog wat gegoogled, maar kom niet verder dan een stukje van de gemeente Gemert-Bakel waar (niet met zoveel woorden) wordt gezegd dat het een SRE-lijn is. Maar of dat de meest betrouwbare bron is...
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: PvE's Concessie Brabant

Bericht door Raymond »

Lijn 23 valt voor het gedeelte Helmond - Milheeze onder de SRE-concessie en voor Milheeze - Boxmeer onder de concessie van de provincie. Het SRE heeft met de provincie Noord-Brabant afgesproken dat de lijn niet geknipt zou worden en zodoende dat de dienst dus gezamelijk uitgevoerd dient te worden. Hetzelfde is vastgelegd voor lijn 25 Helmond - Veghel maar dan met de grens in Boekel. In de praktijk is nu dus afgesproken tussen de vervoerders dat Hermes lijn 23 rijdt en Arriva lijn 25, maar dit wordt waarschijnlijk miv 13 december andersom.

PVE van de SRE-concessie zal ik wel even per PM doorsturen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten