Een gevraagde pagina
-
- Oud-beheerder OVNL
Een gevraagde pagina
Er zijn, volgens de Lijst met gevraagde pagina's, 3 pagina's die verwijzen naar NS & NMBS maar ik kan niet vinden welke. Zo te zien is of zijn het historische treinserie(s), maar welke? Kan iemand me daarbij helpen?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Re: Een gevraagde pagina
Ik heb net even gezocht in de categoriën van Station Antwerpen-Centraal en Station Visé om 'n compleet overzicht van de grensoverschrijdende treinen te krijgen, maar via die weg zijn ze niet te vinden. Meen deze vermelding echter wel eens gezien te hebben... gezien de & is het een pagina die door Pijnackerbus is aangemaakt, die is nogal fan van dat symbool i.p.v. gewoon "en" (waardoor we ook een gevraagde pagina Wijk en Aalburg Busstation en Wijk & Aalburg Busstation hadden).
Edit: in de gebruikersbijdragen van Pijnackerbus zijn deze pagina's ook niet te vinden... volgens mij is het iets wat allang is aangepast maar op een of andere manier blijft hangen in het sjabloon. Daar komen immers ook de verwijzigingen uit, niet uit een bepaalde pagina.
Ook gevraagd is trouwens Concessie -. Kan iemand wellicht het VLijnInfo-sjabloon zo aanpassen dat daar ook onbekend komt te staan als de concessie ontbreekt? Gisteren al wat geprobeert maar dat wilde nog niet echt lukken.
Edit: in de gebruikersbijdragen van Pijnackerbus zijn deze pagina's ook niet te vinden... volgens mij is het iets wat allang is aangepast maar op een of andere manier blijft hangen in het sjabloon. Daar komen immers ook de verwijzigingen uit, niet uit een bepaalde pagina.
Ook gevraagd is trouwens Concessie -. Kan iemand wellicht het VLijnInfo-sjabloon zo aanpassen dat daar ook onbekend komt te staan als de concessie ontbreekt? Gisteren al wat geprobeert maar dat wilde nog niet echt lukken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik heb [wiki]Sjabloon:VLijnInfo[/wiki] aangepast: als de concessie niet wordt ingevuld, dan wordt er geen link gemaakt.
-
- Oud-beheerder OVNL
Nu verwijzen er nog maar twee pagina's naar NS & NMBS.
Ik snap er echt niks van.
Ik snap er echt niks van.
-
-
- Oud-beheerder OVNL
Ja, daar kom je dus helemaal niks verder mee ;-)