Een gevraagde pagina

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Een gevraagde pagina

Bericht door Wubbo »

Er zijn, volgens de Lijst met gevraagde pagina's, 3 pagina's die verwijzen naar NS & NMBS maar ik kan niet vinden welke. Zo te zien is of zijn het historische treinserie(s), maar welke? Kan iemand me daarbij helpen?
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Re: Een gevraagde pagina

Bericht door Daniel »

Ik heb net even gezocht in de categoriën van Station Antwerpen-Centraal en Station Visé om 'n compleet overzicht van de grensoverschrijdende treinen te krijgen, maar via die weg zijn ze niet te vinden. Meen deze vermelding echter wel eens gezien te hebben... gezien de & is het een pagina die door Pijnackerbus is aangemaakt, die is nogal fan van dat symbool i.p.v. gewoon "en" (waardoor we ook een gevraagde pagina Wijk en Aalburg Busstation en Wijk & Aalburg Busstation hadden).

Edit: in de gebruikersbijdragen van Pijnackerbus zijn deze pagina's ook niet te vinden... volgens mij is het iets wat allang is aangepast maar op een of andere manier blijft hangen in het sjabloon. Daar komen immers ook de verwijzigingen uit, niet uit een bepaalde pagina.

Ook gevraagd is trouwens Concessie -. Kan iemand wellicht het VLijnInfo-sjabloon zo aanpassen dat daar ook onbekend komt te staan als de concessie ontbreekt? Gisteren al wat geprobeert maar dat wilde nog niet echt lukken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Geert
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Geert »

Ik heb [wiki]Sjabloon:VLijnInfo[/wiki] aangepast: als de concessie niet wordt ingevuld, dan wordt er geen link gemaakt.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Nu verwijzen er nog maar twee pagina's naar NS & NMBS.

Ik snap er echt niks van.
Bart

Bericht door Bart »

Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Ja, daar kom je dus helemaal niks verder mee ;-)
Plaats reactie