'Dagboek van een conducteur' is nu verkrijgbaar!

Hier kun je Blogs plaatsen over je reiservaringen of je ervaringen als personeelslid bij een OV-bedrijf. Reisverslagen met meerdere foto's kun je beter in OV in Beeld plaatsen.
TLP

Re: 'Dagboek van een conducteur' is nu verkrijgbaar!

Bericht door TLP »

Maar als je wekelijks dingen meemaakt, moeten er dan drie maanden tussen columns zitten? ;)
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Jij hebt duidelijk wat forumhoofdstukken gemist :Y
Dionysusnu

Bericht door Dionysusnu »

Ok, boomer.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ben jij van de generatie voor wie alles wat aan de verkeerde kant van 2000 is geboren voor 'boomer' doorgaat? (A)
trolly

Bericht door trolly »

Je wordt een dagje ouder, TffpaA. Probeer eraan te wennen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ben jij dan mijn voorland?
trolly

Bericht door trolly »

Hoop het niet voor je, maar ik vrees het ergste.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Dionysusnu

TffpaA schreef: zo 30 jun 2024, 19:21 Ben jij van de generatie voor wie alle s wat accounts die aan de verkeerde kant van 2000 2023 is geboren zijn aangemaakt voor 'boomer' doorgaatn? (A)
FTFY

(En ja, ik zie de ironie dat ik dit zeg tegen het nieuwste account op mij na in dit draadje. Al krijg ik na een korte deep dive (van 45 minuten) de indruk dat ik op dat vlak ook een hoofdstukje gemist heb :X)
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Dionysusnu schreef: zo 30 jun 2024, 19:55
TffpaA schreef: zo 30 jun 2024, 19:21 Ben jij van de generatie voor wie alle s wat accounts die aan de verkeerde kant van 2000 2023 is geboren zijn aangemaakt voor 'boomer' doorgaatn? (A)
FTFY
Teeeeeeeeering (Haagse deurbel), dat lijkt wel op hoe ik mijn opstellen op school altijd terugkreeg :Y
(En ja, ik zie de ironie dat ik dit zeg tegen het nieuwste account op mij na in dit draadje. Al krijg ik na een korte deep dive (van 45 minuten) de indruk dat ik op dat vlak ook een hoofdstukje gemist heb :X)
:Y

And what a drama that was...
Mikos
Contacteer:

Bericht door Mikos »

TLP schreef: zo 30 jun 2024, 18:09 Maar als je wekelijks dingen meemaakt, moeten er dan drie maanden tussen columns zitten? ;)
Het is zoals op tv; tijdens de zomermaanden enkel en alleen herhalingen. Na de zomer, wanneer bijna iedereen er weer is, komen er weer nieuwe afleveringen :pos:
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Je hebt wel een page turner afgeleverd :mrgreen:
Dionysusnu

TffpaA schreef: zo 30 jun 2024, 20:53
Dionysusnu schreef: zo 30 jun 2024, 19:55
FTFY
Teeeeeeeeering (Haagse deurbel), dat lijkt wel op hoe ik mijn opstellen op school altijd terugkreeg :Y
Met nt-fouten?
TLP

Bericht door TLP »

TffpaA schreef: zo 30 jun 2024, 18:29 Jij hebt duidelijk wat forumhoofdstukken gemist :Y
Ik mag je kennelijk geen PB sturen, dus laat ik maar hier weten dat ik niet zeker weet welk hoofdstuk je bedoelt.
Hainje

Bericht door Hainje »

Mikos vertelt dat vaak uitgebreid aan het begin van zijn laatste verslagen, dus als je die leest dan zullen de puzzelstukjes vanzelf wel op hun plek vallen. ;)
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
ODRAIL

Bericht door ODRAIL »

Mikos schreef: zo 30 jun 2024, 21:51
TLP schreef: zo 30 jun 2024, 18:09 Maar als je wekelijks dingen meemaakt, moeten er dan drie maanden tussen columns zitten? ;)
Het is zoals op tv; tijdens de zomermaanden enkel en alleen herhalingen. Na de zomer, wanneer bijna iedereen er weer is, komen er weer nieuwe afleveringen :pos:
Het is een mooie vergelijking met de televisie in de zomervakantie. Echter ik vind dat hier deze vlieger van de herhalingen niet opgaat. Het forum ligt in de vakanties niet stil.

En dus mogen er wat mij betreft in de zomervakantie ook columns verschijnen (graag zelfs).
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Geef ze een vinger … _O-

Mikos publiceert een heel boek en het is nog niet genoeg. Sterkte ermee, Mikos. :mrgreen:
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Allemaal leuk en aardig, maar dat boek is dan weer niet in de betere Goudse boekhandel te verkrijgen :s En dan verschijnt er in de zomermaanden ook nog eens niet wekelijks een column :s

;) .
TLP

Bericht door TLP »

umbusko schreef: ma 01 jul 2024, 11:47 Geef ze een vinger … _O-

Mikos publiceert een heel boek en het is nog niet genoeg. Sterkte ermee, Mikos. :mrgreen:
Het probleem van veel organisaties en gemeenschappen (waaronder dit forum) is dat een bepaalde mate van wensdenken en kritiek uiten niet goed opgepakt worden, ongeacht de realiteitszin ervan. Om die reden laat ik een inhoudelijk tegenargument op bovenstaande maar even achterwege.
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Maar...hebben alle reageerders in deze toppiekcque ome Mikos' boek nou al besteld, om het weer even terug on toppiekcque te sturen?
TLP

Bericht door TLP »

Ik weet niet op welke andere reageerders je doelt, maar ik wel. Sterker nog, ik heb het praktisch uit, omdat ik de verhalen vanaf 2016 toch al ken :')
TffpaA
Donateur

Bericht door TffpaA »

Ik heb de hoofdstukken over de mishandeling en vooral die over de gevolgen daarvan al ademloos zitten lezen. De rest van het boekwerk gaat in de tas mee voor op vakantie komende week :Y
TLP

Bericht door TLP »

Hainje schreef: ma 01 jul 2024, 10:53 Mikos vertelt dat vaak uitgebreid aan het begin van zijn laatste verslagen, dus als je die leest dan zullen de puzzelstukjes vanzelf wel op hun plek vallen. ;)
Goed, ik weet genoeg en had ook eigenlijk beter moeten weten. Maar zijn verhalen zijn zo aanstekelijk :@ :trein:
Mikos
Contacteer:

Bericht door Mikos »

ODRAIL schreef: ma 01 jul 2024, 11:34 En dus mogen er wat mij betreft in de zomervakantie ook columns verschijnen (graag zelfs).
Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen :p Maar door een beetje op te kunnen sparen tijdens de zomer kan ik de rest van het jaar wel columns plaatsen, ook in periodes dat ik zelf niet heb gewerkt. En je kunt de zomer toch verhalen lezen door het boek te kopen, natuurlijk (A)
waldo79 schreef: zo 30 jun 2024, 22:07 Je hebt wel een page turner afgeleverd :mrgreen:
Dank, ook voor je review! Het is leuk om te horen/lezen dat de aankoop is bevallen! En uiteraard ook dank aan de anderen die al wat hebben laten doorschemeren over hun bevindingen. Iedereen die het boek via de website heeft aangeschaft krijgt twee weken daarna een mail met een verzoek om een review achter te laten. Die verschijnen dan weer op de verkooppagina.
umbusko schreef: ma 01 jul 2024, 11:47 Sterkte ermee, Mikos. :mrgreen:
Dank, het leven van een schrijver conducteur gaat niet over rozen. :mrgreen:
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
TLP

Bericht door TLP »

Ik laat regelmatig reviews achter, maar in sommige gevallen lijken alleen reviews van een bepaald karakter acceptabel te zijn. Als mijn mening daarvan afwijkt, vind ik het niet heel gepast noch prettig om die openlijk te uiten. Zo ook in dit geval. Mijn mening over dit project heb ik in de posts hierboven kort uiteengezet en daar laat ik het graag bij, dus ik ben niet van plan in te gaan op het reviewverzoek dat ik onlangs heb gekregen.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Er zit je kennelijk iets zodanig dwars dat je het hier apart benadrukt.
Plaats reactie