Slecht voorbeeld, zo te zien is dat eerder om werkruimte te creëren voor de werklui om het te maken..Aking schreef:Mij werd dus nog geleerd om ZELF na te denken en uit mijn doppen te kijken (of dat succesvol is geweest is een andere discussie :Y ), en niet zoals vandaag de dag een complete afzetting omdat er een tegeltje mist
Wat is nu je belangrijkste bezwaar tegen de hekken? De schouwpaden zijn in ieder geval nooit bedoeld als publiek wandelpad. Er zijn ook genoeg plaatsen waar de schouwpaden ophouden of waar je binnen PVR loopt. Dat kun je onmogelijk allemaal aan een groot publiek uitleggen en dan verwachten dat het nooit misgaat.
Ik denk dat je met de hekken wel een aantal impulsgevallen tegenhoudt. Sowieso is het aantal plekken waar je heel gemakkelijk het spoor op komt veel kleiner, bij een overweg staan inderdaad meer getuigen maar potentieel ook meer mensen om iemand tegen te houden.Daniel schreef:Nu heb ik er geen cijfers bij paraat, dus het is een beetje onderbuikgevoel ook wel, maar is het niet zo dat er sinds de plaatsing van al die hekken niet persé minder aanrijdingen plaatsvinden? Aanrijdingen die nu plaatsvinden gebeuren daarentegen juist wel op de minder gewenste plekken: op stations of bij een overweg. Dat zijn helaas alleen wel de plekken waar er vaak ook meer mensen getuige van de aanrijding zijn en of je dat nu moet willen?