Gevallen

Hier kun je Blogs plaatsen over je reiservaringen of je ervaringen als personeelslid bij een OV-bedrijf. Reisverslagen met meerdere foto's kun je beter in OV in Beeld plaatsen.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Gevallen

Bericht door Mikos »

Nooit. "Maak alleen strikt noodzakelijke reizen" heb ik ondertussen te vaak gehoord (zware winterstomen, Corona, ...) dat ik je kan vertellen dat dat helemaal niemand wat kan schelen. Ze komen gewoon opdagen en eisen dat ze vervoerd worden. Als je alleen al 100 bussen nodig hebt tussen Armhem en Utrecht, hoe denk je dan ooit met 1000 bussen genoeg te hebben voor het gehele land?

En dan hebben we het nog niets een gehad over het feit waar je überhaupt 1000 bussen vandaan moet halen. En ook nog binnen afzienbare tijd. Tegen een betaalbaar kostenplaatje.

Leuk plan, maar onuitvoerbaar. Helaas.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Gevallen

Bericht door Meltrain »

Dan was het beter geweest als op elk traject 1x per twee uur een Sprinter zou rijden.
Met zo weinig treinen is de bijsturing toch niet per se nodig?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Gevallen

Bericht door Wubbo »

Als je een andere dienstregeling rijdt dan gepland heb je altijd bijsturing nodig. Iemand moet die trein immers rijden, en de kans dat het personeel dat op die trein gepland was toevallig op de juiste plek aanwezig is is niet zo groot.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Gevallen

Bericht door Jef400 »

Blijft de vraag. Waarom was er geen werkende backup voor het bijsturingssysteem?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast