Fles zit niet stil

Hier kun je Blogs plaatsen over je reiservaringen of je ervaringen als personeelslid bij een OV-bedrijf. Reisverslagen met meerdere foto's kun je beter in OV in Beeld plaatsen.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Fles zit niet stil

Bericht door Fles »

Nou nou, wat weer een dag zeg :o Het begon al goed, ik had in Utrecht een VIRM die uitpuilde van de lege waterflessen en bierblikken naar Den Bosch. Ik ging tegenover eoa gare zwerver zitten die een beetje aan het fröbelen was met vloei en wiet en zo. Een kerel van achterin de 50. Op een gegeven moment moest hij naar het toilet, en vroeg in handen-en-voetentaal of ik even op zijn tas kon letten. Tuurlijk joh, geen punt. En uiteindelijk komen we aan in Den Bosch, ik stap uit. Ik sta te wachten op de omgeleide Benelux naar Roosendaal, zie ik ineens iets extreem ranzigs. Iemand heeft gewoon zitten schijten op die bank op het perron. Dikke bruine plaat eronder, en ook nog wat aanhangselen aan de bank :roll:
Anyway, ik neem de Benelux naar Roosendaal. Daar weer overstappen op een andere benelux, door naar Antwerpen. In Antwerpen een uur laten lopen omdat ik een nieuwe Rail Pass nodig had en zo. Lekker eindeloos lang in de rij voor het loket. Gelukkig sprak ik daar een bekende die me inmiddels geleerd heeft waar je WEL snel geholpen kan worden :pos: Uiteindelijk neem ik uit Antwerpen de IC naar Gent, Kortrijk, Moeskroen en Lille. Ik stap in Moeskroen uit. Een GODverraden uitgestorven oord. Bijna. Want wie stiefelt daar ineens ook rond? Die junk uit de Virm naar Den Bosch :o :o

Naja goed, in Moeskroen is, ongeacht de kleur van het stoplicht, niet echt veel te doen, dus nam ik de trein naar Brussel door het golvende Waalse land. Bij de tweede halte, Tournai, bleef de trein gewoon rustig 17 minuten stil staan, maar dat geeft niet, dat hoort zo. Het gaf mij de gelegenheid om wat bier in te slaan en de ongeving van het station te bekijken. Uiteindelijk bereikten we Brussel, waar een Benelux klaar stond om tot Roosendaal te rijden. In Roosendaal aangekomen stond er weer een VIRM klaar voor doorgaande reizigers. Non-stop naar Den Bosch *O* Tenminste, dat zou je denken. Gelukkig is zo'n dag als vandaag niet compleet zonder een Vingerverf Happy Meal, en er werd inderdaad niet gehalteerd in Breda en Tilburg. Maar ja, tussen Vught Aansluiting en Den Bosch kan die trein toch ZEKER wel 10 minuten voor de rooie. Want stel je voor dat mensen hun 9-minuten aansluiting denken te gaan halen :o :W dat kan niet hoor. Sterf met een bobbel in je kont prutsfail :pos:

Nou goed, het zal me de bliksem wezen ook verder, ik ben tevreden over de oogst :)

Afbeelding
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Fles zit niet stil

Bericht door M57 »

Silly :lol:

En beter schijten op een bank op het perron dan op een bank in de trein.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Fles zit niet stil

Bericht door Geert »

Haha silly ja :P
Lekker bezig met die junk ;)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Fles zit niet stil

Bericht door Karl »

:mrgreen:
Het is een spectrum.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Fles zit niet stil

Bericht door Justin »

Gatver, wat maak jij toch allemaal niet mee man :P. :twisted: :lol:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Fles zit niet stil

Bericht door Caspar »

Wat heb jij als doel met de Belgische bordjes, alle stations in ieder geval 1x? Of tweetalige stationsnamen allebei?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Fles zit niet stil

Bericht door Fles »

Gewoon, zo veel mogelijk verschillende :)
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Fles zit niet stil

Bericht door BR628 »

Volgens mij is die zwerver gewoon achter je kont aan gelopen tot aan België... :lol:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Fles zit niet stil

Bericht door Daan »

Zo'n idee had ik ook al ja :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Fles zit niet stil

Bericht door Fles »

Nou ik mis anders niks en ik heb ook geen heroinespuit gevoeld :P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten