Korte vragen
Re: Korte vragen
Bij NS verwerken ze werkzaamheden vaak pas 8 weken voor uitvoering in de plannen (die 3 weken voor uitvoering geleverd worden aan de reisinformatie), zou mij niets verbazen als het in het buitenland ook ongeveer op deze termijn gebeurt.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
DB deed dat meestal wat langer van tevoren. Maar door enerzijds steeds meer werkzaamheden en anderzijds het oplopende personeelstekort kunnen ze het gewoon niet meer bijbenen.
Een aantal werkzaamheden is dan misschien langer van te voren bekend, maar er zijn ook werkzaamheden die pas korter van tevoren bekend zijn.
Ze zullen ongetwijfeld al wat langer van te voren beginnen met het plannen van de treinenloop rond de werkzaamheden die dan bekend zijn, maar een plan dat ook de treinenloop rond die "kortere termijn" werkzaamheden bevat en stabiel genoeg is om te delen met reisinformatie heb je pas een paar weken van tevoren (in het gunstigste geval)
Ze zullen ongetwijfeld al wat langer van te voren beginnen met het plannen van de treinenloop rond de werkzaamheden die dan bekend zijn, maar een plan dat ook de treinenloop rond die "kortere termijn" werkzaamheden bevat en stabiel genoeg is om te delen met reisinformatie heb je pas een paar weken van tevoren (in het gunstigste geval)
Weet iemand toevallig wat de status van het treinstation Zadar is? Bij Hzzp komen voor eind september geen treinen in de reisplanner voor.
Je zult met de bus moeten. Al werd in maart aangekondigd dat de spoorlijn opgeknapt gaat worden en dat er elders een nieuw station komt. Maar wanneer dat klaar is?
Bedankt voor de info. Zal de trieste mededeling doorgeven.
Sinds wanneer is de Jumbo weg uit het station van Eindhoven? Het viel me vandaag pas op...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Staan er eigenlijk HTM-kaartautomaten op station Holland Spoor? Of hebben ze alleen kaartautomaten in trams en bussen?
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Op de tramhaltes in elk geval niet, maar in het station is wel een verkooppunt van HTM.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Oh that does the trick too.
Ook echt keihard overheen gekeken op de website.
Ook echt keihard overheen gekeken op de website.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
-
- Donateur
Technische vraag voor de ticketsysteem kenners; hypothetisch scenario.
Stel ik koop bij NSi en Sparpreis/ Flexpreis (S/F) Arnhem -NV- Duisburg -ICE- Berlin en kom een uur te laat aan door een infrastoring/ een uitgevallen VIAS-trein/ defecte ICE.
Bij wie komt in elke van de scenario's de rekening voor de GTBV terecht? Maakt het soort (S/F) ticket nog uit? Is de verkoper nog van invloed?
Stel ik koop bij NSi en Sparpreis/ Flexpreis (S/F) Arnhem -NV- Duisburg -ICE- Berlin en kom een uur te laat aan door een infrastoring/ een uitgevallen VIAS-trein/ defecte ICE.
Bij wie komt in elke van de scenario's de rekening voor de GTBV terecht? Maakt het soort (S/F) ticket nog uit? Is de verkoper nog van invloed?
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
In principe dien je bij de verkoper van het ticket te zijn. In dat geval NSi.
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Weet iemand wat EBS van plan is met de VDL Citea SLFA-181 Electric 1030 - 1039? De 1034 heeft voor de zomer een tijd vanuit Zwolle gereden, maar inmiddels lijkt de serie buiten dienst. Worden ze aangepast voor een andere concessie? Ik kan mij niet voorstellen dat de vrij nieuwe bussen buiten dienst gaan...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste updates:
29-08-2024 --> 63 nieuwe foto's
11-08-2024 --> 15 nieuwe foto's
31-07-2024 --> 69 nieuwe foto's
Website:
Laatste updates:
Enige wat ik kan bedenken is dat VDL bezig is om de bussen te voorzien van nieuwe batterijen, wat ook gebeurd is met andere elektrische bussen van die periode.
Zie: https://www.vdlbuscoach.com/nl/news/arc ... l-afgerond
De zelfde bussen van Hermes kregen daardoor een dubbele batterijcapaciteit.
Waar ze hierna heen gaan zou ik niet weten. Enkele geruchten waren EBS VPR of EBS IJV.
Zie: https://www.vdlbuscoach.com/nl/news/arc ... l-afgerond
De zelfde bussen van Hermes kregen daardoor een dubbele batterijcapaciteit.
Waar ze hierna heen gaan zou ik niet weten. Enkele geruchten waren EBS VPR of EBS IJV.
Heeft iemand ergens al een foto gespot van de nieuwe Lion City G CNG bij Hermes?
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Nieuw zijn ze natuurlijk niet aangezien de bussen uit Zeeland afkomstig zijn. Er zijn enkele foto's gepost in de Facebookgroep "Openbaarvervoer Bussen in de BeNeLux.".
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
Laatste updates:
Website:
Laatste updates:
Is het mogelijk dat die foto´s hier (of in het SAN topic) gedeeld worden? Ik heb zelf geen Facebook
Dat zou zonder expliciete toestemming van de fotograaf niet mogen.
Er rijden nu een aantal voertuigen in NS kleurstelling:
- EBS Citaro 5140 in Haaglanden
- RegioCitadis van de HTM (4058)
- Combino van de GVB (2093)
Zijn er daarnaast nog meer? Ook nog een van Transdev?
- EBS Citaro 5140 in Haaglanden
- RegioCitadis van de HTM (4058)
- Combino van de GVB (2093)
Zijn er daarnaast nog meer? Ook nog een van Transdev?
-
Ik zag volgens mij 2711 laatst op lijn 178 op Asdz staan.
-
Voor degene die geen lid is van die Facebookgroep:
De eerste foto staat op Busposities.nl bij 9265.
Ik vind het wel een hele mooie bus op de foto, ze hebben dit keer wel het rooster boven op de bus in de juiste kleur gemaakt, in tegenstelling tot de Zeeuwse 12 meter MAN's die vanuit Arnhem en Huissen/Bemmel rijden.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Bedankt voor het melden, Heel_Holland_Spot.
Is het eigenlijk bekend of de Lion City G (diesel dus) echt uit dienst gaat? Deze week heeft die bus, ondanks dat er nu 2 nieuwe geledes zijn, alsnog gereden.
Is het eigenlijk bekend of de Lion City G (diesel dus) echt uit dienst gaat? Deze week heeft die bus, ondanks dat er nu 2 nieuwe geledes zijn, alsnog gereden.
-
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar aangezien alle geledes (dus de 6 MB's, 2 MAN CNG, 1 MAN D) ongeveer iedere dag wel rijden, vermoed ik dat de diensten zijn aangepast en er meer met geleed gereden wordt, onder andere ook op lijn 89 naar Druten. Als dit zo blijft, denk ik niet dat de MAN G weggaat.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.