Mag je overnachten in NS stations?

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Plaats reactie
Styyx

Re: Mag je overnachten in NS stations?

Bericht door Styyx »

Ik was ooit rond 4:10 op Amsterdam Bijlmer (anderhalf uur voor de eerste trein, niet op een dag dat de nachttrein hier stopte) omdat ik even met de nachtbus naar werk moest en daar een overstap had. De ingangen waren wel open en ik ging voor mijn overstap van 7 minuten toch even naar binnen. Er zaten rond 5 zwervers te slapen/rondhangen, kennelijk zijn die na V&S gewoon weer naar binnen gegaan. Even kort elkaar gegroet en toen kwam mijn volgende bus al.
"Tuduu tuduu" van CBTC is mijn favoriete nummer.
IIVQ

Bericht door IIVQ »

Asb is 24/7 open:
IIVQ schreef: do 06 feb 2025, 07:19Direct onder die sticker op Asb hangt een sticker met regels in geval van brand etc, en een met een klok zonder wijzers en "deze ingang is 24h open."
Vinny

Bericht door Vinny »

In Nederland heb ik maar één keer meegemaakt dat er gehandhaafd werd; er waren wat reizigers aan het wegdommelen op de stoeltjes bij het kantoor van toenmalig vervoerder NS Hispeed; en die werden door de V&S medewerkers tamelijk ruw wakkergepord met een verwijzing naar de huisregels dat ze wakker moesten blijven...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie