Onoplettende machinist

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Plaats reactie
uhm

Onoplettende machinist

Bericht door uhm »

Hallo iedereen,

Dit verhaal is nou al een paar maanden geleden gebeurd, maar toch knaagt het een beetje :p

Op een late trein van Winterswijk naar Zutphen viel mij op dat de machinist de gehele rit met zijn deur open, stoel 90 graden gedraad met zijn collega's in de reizigerscoupe zat te babbelen, en dus niet met z'n hoofd bij het rijden van de trein zat. Dat was ook wel te merken toen we bij de aansluiting in Zutphen een ATB-remming maakten. Ik ben dit in al mijn treinreisjaren nog nooi tegengekomen, dit lijkt me niet normaal, mag dit zomaar, en gebeurt dit vaker?
waldo79

Re: Onoplettende machinist

Bericht door waldo79 »

Lijkt me niet de bedoeling.
Re.tep

Re: Onoplettende machinist

Bericht door Re.tep »

Ik had ter plekke ingegrepen !
Dit is natuurlijk compleet onverantwoord en ook tegen alle regels in.
Ook al is het wat erg laat, als je nog zeker weet welke trein dit was (dat is heel belangrijk) kan je daar bij de vervoerder nog zeker een klacht over indienen. Eventueel kan je ook een melding bij IL&T doen, daar zijn speciale formulieren online voor beschikbaar.
Plaats reactie