Korte vragen
- Suus
- Contacteer:
Re: Korte vragen
Nog steeds meer dan 300.000 mensen positief getest vorige week. Daar zal zeker nog het nodige personeel van NS tussen zitten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Donateur
Die moet je dan ook niet nemen, ICE naar Ht en dan de 3600. Groetjes uit een rustige ICE met een verse cappuccino.

-
Ligt eraan. Als je van Utrecht naar Nijmegen wil kan het nog wel uit om via Den Bosch te gaan, maar naar Arnhem is dat minder voor de hand liggend.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Vooral dat laatste, want de 3100 valt bij mijn weten pas vanaf volgende week uit toch?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Donateur
Nee, de 3100 rijdt nu al niet.
-
- Donateur
- Contacteer:
Ik ga volgende week verder met wandelen op de GR5 en steek dan de grens met België over. Door een gebrek aan overnachtingsmogelijkheden worden het maar 2 dagen in plaats van 3 dagen wandelen en zal daarbij een stukje met de bus moeten.
Als ik bij De Lijn kijk moet je nog steeds bij de uitstapdeur instappen en kun je geen ticket kopen bij de chauffeur. Hoe kom ik als Nederlander dan wel aan een vervoerbewijs?
Als ik bij De Lijn kijk moet je nog steeds bij de uitstapdeur instappen en kun je geen ticket kopen bij de chauffeur. Hoe kom ik als Nederlander dan wel aan een vervoerbewijs?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
Kun je niet online tickets aanschaffen? In elk geval wordt het niet Belgen erg moeilijk gemaakt.
- Suus
- Contacteer:
Je kan met een creditcard een ticket kopen in de app van De Lijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Donateur
- Contacteer:
...maar die heb ik niet en ben ik ook niet van plan aan te schaffen. 

-
- Donateur
- Contacteer:
Voor enkele reizen kun je de Tranzer app ook gebruiken
-
Of gewoon instappen, want niemand controleert toch. 
Als je even een creditcard kan lenen van iemand kan je je kaartjes van tevoren kopen in de app.

Als je even een creditcard kan lenen van iemand kan je je kaartjes van tevoren kopen in de app.
-
- Donateur
Of heel omslachtig, de grens overwandelen, bij de eerste de beste sigarenzaak een lijnkaart kopen, en dan met de bus. Is wel voor 10 ritten, maar in de toekomst zul je hem vast nog wel eens gebruiken.
Maar begin je niet sowieso in Nederland nog met wandelen? Want dan zou je bij je eerste wandeling naar België daar een lijnkaart kunnen kopen; op de website is een kaart met verkooppunten te vinden.
Maar begin je niet sowieso in Nederland nog met wandelen? Want dan zou je bij je eerste wandeling naar België daar een lijnkaart kunnen kopen; op de website is een kaart met verkooppunten te vinden.
-
Is met je bankpas betalen (inchecken) niet gewoon mogelijk?
-
- Donateur
- Contacteer:
Op dag 2 zal ik volgens de plannen in Wuustwezel eindigen en ga dan met de bus naar Noorderkempen (tenzij ik nog energie heb om er 9 kilometer aan vast te plakken

- Meltrain
- Donateur
Kan dat niet met iDEAL?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Contacteer:
Nee, wel met Bancontact 

Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
- Suus
- Contacteer:
Dit zal zeer binnenkort mogelijk worden, maar de kaartlezers daarvoor zijn in de bussen bij de chauffeur voorin opgehangen terwijl die deur nog steeds is afgesperd voor de reizigershauptbahnhof schreef: ↑wo 23 feb 2022, 23:01 Is met je bankpas betalen (inchecken) niet gewoon mogelijk?

https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... index.html
-
-
Ik gok "er Paden voor". Damn autocorrect

-
Ik kan die paden niet vinden overigens, ik zie alleen afrangeerpaden vanaf spoor 11 om 03/18/33/48. Vanaf spoor 8 conflicteert met de 3200 van/naar spoor 9.
-
Als er bakken moeten worden afgesplitst vanuit de 3000/3100 vanuit Utrecht, dan gaat het hele spul mee naar Nijmegen om daarna volledig te keren naar Arnhem. Op spoor 11 kan er dan worden afgesplitst. Vanuit spoor 8 te Arnhem kom je er niet doorheen.
-
ow ja, logisch. Ik heb alleen van de trams gebruik gemaakt en daar speelt het probleem niet.Suus schreef: ↑do 24 feb 2022, 09:32 Dit zal zeer binnenkort mogelijk worden, maar de kaartlezers daarvoor zijn in de bussen bij de chauffeur voorin opgehangen terwijl die deur nog steeds is afgesperd voor de reizigers![]()
https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... index.html
-
Tot en met vorig jaar bestond het reisproduct OV VRIJ. Wat is het alternatief op dit moment?
-
Op mijn eerste en vooralsnog enige rit met De Lijn (Tilburg-Turnhout, in 2020) werkte dat Bancontact-ticket inderdaad niet met iDeal. Creditcard had en heb ik niet dus was geen optie. Enige optie was toen een sms-ticket, maar hoeveel sms'jes ik ook verstuurde, een ticket kreeg ik er niet voor terug. Dat lag niet aan het vertrek uit Tilburg, want ook toen we al lang en breed op Belgische grond waren en ik was geswitcht naar een Belgische provider, ontving ik geen sms-ticket. Geloof wel dat het geld van al die (wel ge-sms'te maar nooit ontvangen) tickets gelukkig niet van m'n beltegoed was afgeschreven, anders was ik acuut blut geweest

Ik heb uiteindelijk niet betaald voor m'n reis, want ik vond het te zot om dan maar per trein om te reizen via Breda en Antwerpen puur omdat De Lijn me geen fatsoenlijke optie biedt om een ticket te verkrijgen. Zelfs aan het oversized loket bij het Tilburgse busstation konden ze niks voor me betekenen