Vrij vertaald: ze rijden met tot 3 stellen gekoppeld, technisch is het mogelijk om er meer te koppelen, maar dit wordt (enkel) niet gedaan om logistieke redenen: veel korte perrons, beperkte vervoersvraag in het inzetgebied, en de beschikbaarheid van dubbeldekkers.Wikipedia, déi fräi Enzyklopedie schreef:D'2000 fueren dacks als Ramm (Unité multiple) mat bis zu 3 där Automotricen um Stéck. Et wier technesch duerchaus méiglech, méi Unitéiten ze verbannen, mä verschidde Garen am Land hunn en ze kuerze Quai fir sou eng laang Ramm. Donieft ass d'Demande op den Asazstrecke vun där Serie seele sou grouss datt eng véiert Motrice géif gebraucht ginn, a wann dach, da ginn déi Zich éischter mat CFL Dosto Material gefuer.
Met andere woorden: gekoppeld met z'n drieën (UM = Unité Multiple). Bij de zusterserie Z 11500 gaat het ook slechts tot UM3, maar bij andere series uit de Z2-familie (Z 7500, Z 9500, Z 9600) staat wel weer UM4 erbij.Wikipédia, l'encyclopédie libre schreef:Couplage: UM 3
Op de borden in Breda stond dat er GEEN alternatieven mogelijk waren. Omleiden via Roosendaal kon niet, vanwege werkzaamheden bij Ekeren. En het hotel in Leuven kon ik niet meer afmelden helaas.
Ja, via hier: https://www.nsinternational.com/nl/mijn ... ing/stap-1Etienne schreef:Nou haf ik een internationaal ticket gekocht van Rotterdam naar Leuven, maar heb daar geen gebruik van kunnen maken tot Antwerpen door de uitgevallen 9200 en heb met bus 19 gereisd.
Kan ik op de een of andere manier terugbetaling krijgen?
Straatsburg, Strasbourg of Strossburi, maar het Duits gebruiken is geen logische benaming voor die stad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten