Korte vragen
-
- Berichten: 384
- Lid geworden op: di 21 feb 2017, 21:32
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Korte vragen
Weet iemand waar de stalling in Huizen van Connexxion zich bevindt?
Buschauffeur bij Connexxion/OV Regio IJsselmond.
Re: Korte vragen
Zomaar een gok: bij het busstation?
Re: Korte vragen
Goed gegokt, want niet iedereen weet dat uit zijn hoofd.
Ik weet niet of en hoeveel bussen er nog staan, maar het busstation Huizen is gelijkertijd de stalling.
Ik weet niet of en hoeveel bussen er nog staan, maar het busstation Huizen is gelijkertijd de stalling.
Laatst gewijzigd door Ardan op ma 27 apr 2020, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Leesbaarheid: vorige post niet quoten.
Reden: Leesbaarheid: vorige post niet quoten.
When you're tired of London, you're tired of life
Re: Korte vragen
Danku :pos:
(als iemand nog een recentere versie heeft of toevallig de nieuwe lengte van spoor 8/9 in Zwolle weet zou ik dat ook graag horen!)
(als iemand nog een recentere versie heeft of toevallig de nieuwe lengte van spoor 8/9 in Zwolle weet zou ik dat ook graag horen!)
Re: Korte vragen
De netverklaring verwijst op pagina 38 naar stations.nl, maar aldaar kan ik niks vinden, en voor het Logistiek Portaal van Prorail waarnaar ze aldaar ook verwijzen moet je inloggen. -o-
Het plaatje op pagina 180 van de netverklaring leert mij nog dat Zwolle "station met tenminste één perron in meters met een lengte groter of gelijk dan: 270" is :Y
Het plaatje op pagina 180 van de netverklaring leert mij nog dat Zwolle "station met tenminste één perron in meters met een lengte groter of gelijk dan: 270" is :Y
Re: Korte vragen
De netverklaring had ik al gekeken ja maar dat heeft me tot diezelfde conclusies gebracht.
Ze hadden me wel mooi te pakken doordat ik op die portal van ProRail wel met mijn uni-e-mailadres kon inloggen maar vervolgens nergens toegang toe kreeg :N
Ze hadden me wel mooi te pakken doordat ik op die portal van ProRail wel met mijn uni-e-mailadres kon inloggen maar vervolgens nergens toegang toe kreeg :N
Re: Korte vragen
Op spoor 9 stond Keolis een keer met drie stellen, toen stonden er maar 2 bakken buiten het perron. Of dit om flirt10 of flirt11 ging weet ik niet, maar er passen dus 8 of 9 bakken zonder rekening te houden met nuttige perronlengte. Op spoor 8 denk ik ook zoiets.
Laatst gewijzigd door jelmerrr op ma 27 apr 2020, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39208
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Korte vragen
Zoals je het nu schrijft passen er maar vier bakken maximaal ;) Immers stonden er van de drie stellen twee buiten het perron
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Korte vragen
Sorry, is nu aangepast. Typen op een mobieltje in de zon is geen handige combinatie _O- .
Re: Korte vragen
In een recentere versie staat dat die perrons 175 meter lang zijn.
Re: Korte vragen
Dankje :pos:
Dan zouden die twee viertjes inderdaad net moeten passen.
Dan zouden die twee viertjes inderdaad net moeten passen.
Re: Korte vragen
Aangezien Keolis regelmatig met dubbel viertje rijdt is dat maar goed ook
Re: Korte vragen
Ik vraag me trouwens nu nog wel af of het nog de bedoeling was om spoor 4 nog ooit dusdanig te verlengen (ten kostte van spoor 3) dat men de 14600 hier kwijt kan om die ook in de knoop te passen.
Veel kan men ook niet meer afsnoepen van spoor 3 als ze naar het noorden met 12 bakken DDZ of ICM of in de toekomst 16 bakken ICNG willen kunnen rijden, en je beperkt er de lengte van de (1)4600 natuurlijk ook wel mee.
Veel kan men ook niet meer afsnoepen van spoor 3 als ze naar het noorden met 12 bakken DDZ of ICM of in de toekomst 16 bakken ICNG willen kunnen rijden, en je beperkt er de lengte van de (1)4600 natuurlijk ook wel mee.
Re: Korte vragen
Op de Wiki staat een overzicht van stallingen. :)jensvdkroft schreef:Weet iemand waar de stalling in Huizen van Connexxion zich bevindt?
O, daar staat Huizen dus niet tussen. -o-
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Korte vragen
Ah, ik wist dat Etienne er ooit mee bezig was en er een topik over had, maar dat was aardig doodgebloederd. Deze had ik niet geontdekt.
-
- Berichten: 384
- Lid geworden op: di 21 feb 2017, 21:32
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Korte vragen
Zag ‘m daar inderdaad niet tussen staan, vandaar dat ik er naar vroeg. :D
Buschauffeur bij Connexxion/OV Regio IJsselmond.
Re: Korte vragen
Ligt die stalling niet naast het busstation?
Re: Korte vragen
(A)gkw1969 schreef:Goed gegokt, want niet iedereen weet dat uit zijn hoofd.
Ik weet niet of en hoeveel bussen er nog staan, maar het busstation Huizen is gelijkertijd de stalling.
Re: Korte vragen
Minder dan een maand geleden ben ik overgestapt naar NS Flex. Als ik in de toekomst binnen Flex wil overstappen naar een ander abonnement, hoe regel ik dat binnen Mijn NS?
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Korte vragen
Direct na het inloggen in Mijn NS is op de startpagina te zien welk NS Flex-abonnement er momenteel geldt. Daarbij staat ook een link "Bekijk en wijzig abonnement". Daarop klikken geeft een pagina met nadere informatie over het abonnement met een link "Wijzig abonnement". Daar kan de wijziging in het NS Flex-abonnement worden doorgegeven. Een wijziging binnen NS Flex hoeft niet te worden bevestigd bij een kaartautomaat.
Re: Korte vragen
Als ik klik op 'Bekijk en wijzig abonnement', dan kom ik bij 'Mijn producten' uit, toch? Die kunnen bij mij niet worden geladen.
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Korte vragen
De link leidt inderdaad naar de tab Producten, waar het NS Flex-abonnement zou moeten staan en de link Wijzig abonnement te vinden zou moeten zijn:
Re: Korte vragen
Daaronder zie ik wel het menu 'Snel naar', met de optie 'Abonnement wijzigen. Dan is er wel ineens een productoverzicht, met OV Chip Plus, maar zonder NS Flex.
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Korte vragen
In 2016 stond perron 1 in Zvb genoteerd met een nuttige perronlengte van 240 meter. In 2018 lees ik echter een fysieke perronlengte van 187 meter. Kan de nuttige lengte groter zijn dan de fysieke? Ik dacht toch van niet, maar wat zou er dan in de tussentijd gebeurd kunnen zijn? Als ik zoek naar nieuws over "perron Zevenbergen" dan krijg ik enkel iets over werkzaamheden in 2015 (volgens mij de perronophoging), maar niks tussen 2016 en 2018.
In een video van Cabview Holland uit 2019 lijkt perron 1 op te houden bij het Zwanengat (en dat strookt met die 187 meter). Op Google Maps (satelliet, geen idee uit welk jaar de foto stamt) lijkt het perron echter door te lopen tot over het Zwanengat en meet ik een slordige 240 meter, al lijkt er wel een kleurverschil te zijn tussen het perron ter hoogte van het Zwanengat.
Wie o wie helpt me uit de brand?
In een video van Cabview Holland uit 2019 lijkt perron 1 op te houden bij het Zwanengat (en dat strookt met die 187 meter). Op Google Maps (satelliet, geen idee uit welk jaar de foto stamt) lijkt het perron echter door te lopen tot over het Zwanengat en meet ik een slordige 240 meter, al lijkt er wel een kleurverschil te zijn tussen het perron ter hoogte van het Zwanengat.
Wie o wie helpt me uit de brand?
Re: Korte vragen
Halverwege het perron van spoor 1 te Zevenbergen staat een sein. Treinen moeten voor dit sein kunnen stoppen en de machinist moet het sein kunnen zien, waardoor het nuttige deel van het perron korter is dan de fysieke lengte van het perron.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten