Buskaartjes TEC

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Buskaartjes TEC

Bericht door GroeneRuiter »

Hallo,

Ik kan het nergens expliciet vinden, dus misschien weten jullie het. :) De TEC verkoopt op de bus kaartjes aan het Horizon tarief voor €3,50. Ze zijn 90 minuten geldig. Ik heb een rit in gedachten waarbij ik binnen de 90 minuten overstap, maar pas na die tijd aankom op mijn bestemming. Is dit bij de TEC, net als bij de Lijn, toegestaan? (Het gaat om de route Maastricht-Luik-Borgworm met lijn 78 en 84)
GroeneRuiter
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buskaartjes TEC

Bericht door Suus »

Bij overstappen moet elke validatie van het vervoersbewijs plaatsvinden binnen 90 minuten na de eerste validatie
Maar je mag in het laatste voertuig van je reis je rit afmaken na die tijd, daarvoor krijg je dispensatie.

https://www.infotec.be/fr-be/acheterunt ... aires.aspx (tekst onder Avantages)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buskaartjes TEC

Bericht door GroeneRuiter »

Bedankt voor je antwoord! Ik twijfel toch wat omdat het geprinte bonnetjes als buskaartjes zijn. Het zijn geen magneetstripkaartjes meer zoals De Lijn had.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buskaartjes TEC

Bericht door Aking »

Dus? Dan kijkt de chauffeur dus bij instappen naar het tijdstip, ik zie het probleem niet *O*
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buskaartjes TEC

Bericht door GroeneRuiter »

Dat klopt, Aking. *bus*
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten