buslijn 404 eindhoven

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
alendankof

buslijn 404 eindhoven

Bericht door alendankof »

ik snap niet waarom lijn 404 naar nuenen centrum niet in vakanties en avonden rijdt want ik had een keer teropie op maandag was in de vakantie reed de bus niet maar bij alen-ov is dat lijn 408 naar nuenen centrum
hetzelfde eigenlijk
Tom98
Berichten: 668
Lid geworden op: do 08 mar 2018, 18:17
Locatie: Enschede/Almelo
Contacteer:

Re: buslijn 404 eindhoven

Bericht door Tom98 »

Dank voor deze waardevolle bijdrage.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: buslijn 404 eindhoven

Bericht door Meltrain »

alendankof schreef:ik snap niet waarom lijn 404 naar nuenen centrum niet in vakanties en avonden rijdt want ik had een keer teropie op maandag was in de vakantie reed de bus niet
Ik vermoed dat lijn 404 niet 's avonds, in het weekend en tijdens vakanties rijdt, omdat die lijn vooral door scholieren gebruikt wordt.
Lijn 322 rijdt over hetzelfde traject en die rijdt wel altijd minstens 2x/uur. Dat is dus een goed alternatief.
alendankof schreef: maar bij alen-ov is dat lijn 408 naar nuenen centrum
hetzelfde eigenlijk
Dit gedeelte van uw bericht begrijp ik helaas niet goed. Zou u dat kunnen uitleggen?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: buslijn 404 eindhoven

Bericht door ZO6176 »

404 is inderdaad voor de scholieren. Destijds is deze naar Nuenen centrum verlengd omdat de electrische geledes de keerlus bij het summa college niet konden halen. De keertus is nog wel aanwezig maar is nu meer een parkeerterrein.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten