Mijn busmaatschappij heeft nogal moeite met de uitcheckpaaltjes. Bij alternatieve haltes tijdens omleidingen kan ik soms niet uitchecken. Ik moet dit dan via uitcheckgemist.nl corrigeren. Dat kan drie keer per half jaar.
Maar wat is dat precies? Drie keer in de afgelopen zes maanden? Of begint bij een nieuw jaar de telling weer opnieuw? En telt de reisdatum of de claimdatum?
Uitcheckgemist.nl
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Uitcheckgemist.nl
Je kunt drie keer claimen in de periode januari-juni en dan weer drie keer tussen juli-december. Dat gaat op reisdatum.
Maar in uw geval ligt de oorzaak niet bij dat u het zelf vergeten bent, maar bij de vervoerder.
Ik kan u daarom aanbevelen een aanvraag voor restitutie bij de vervoerder te doen voor alle reizen die u niet via uitcheck gemist kunt declareren. Dan krijgt u over het algemeen netjes uw geld terug.
Maar in uw geval ligt de oorzaak niet bij dat u het zelf vergeten bent, maar bij de vervoerder.
Ik kan u daarom aanbevelen een aanvraag voor restitutie bij de vervoerder te doen voor alle reizen die u niet via uitcheck gemist kunt declareren. Dan krijgt u over het algemeen netjes uw geld terug.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten