Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Ik heb zojuist mijn afrekening gekregen voor een reis die ik heb gemaakt met de Glimble app:
“Transportation not elsewhere.”
Hoe kan ik uit het vage rekeningbericht van mijn creditcard
een maand later nu snel controleren dat de afrekening correct is gebeurd?
Waarom staat er in de omschrijving niet het woordje Glimble?
Wie of wat is Viago?
Via-Go is zo te zien een voorloper of een eerdere naam geweest van Glimble. Beide zijn eigendom van Arriva.
Je creditcardafschrift verwijst naar Paypal; dat lijkt me dan de eerst aangewezen plek voor meer informatie over de afschrijving. Of natuurlijk bij Glimble zelf.