Goedemiddag,
Ik heb een vraag over mijn huidige account bij OVinNederland.nl. Wie kan ik daarvoor benaderen en via welk e-mailadres?
Mvg. Joep
Vraag over mijn account OVinNederland.nl
-
- OVNL-beheerder
Re: Vraag over mijn account OVinNederland.nl
Dag,
Je kunt een van de forumbeheerders een PB sturen. Zonder je accountnaam kunnen we niet zoveel voor je doen.
Je kunt een van de forumbeheerders een PB sturen. Zonder je accountnaam kunnen we niet zoveel voor je doen.
Vraag over mijn account OVinNederland.nl
Hallo,
Vorige week heb ik een vraag gesteld over mijn account op OVinNederland.nl. Tom024 heeft daar op aangegeven dat ik een van de forumbeheerders een PB kan sturen en dat jullie zonder mijn accountnaam weinig kunnen.
Mijn accountnaam is: joepniessen. Het account is aangemaakt op 22 november 2018.
Ik kan helaas geen PB sturen omdat ik niet kan inloggen op mijn account. Is er een andere manier waarop ik een van de forumbeheerders kan benaderen? Dan kan ik mijn vraag over mijn account via die weg stellen. Mvg Joep Niessen
Vorige week heb ik een vraag gesteld over mijn account op OVinNederland.nl. Tom024 heeft daar op aangegeven dat ik een van de forumbeheerders een PB kan sturen en dat jullie zonder mijn accountnaam weinig kunnen.
Mijn accountnaam is: joepniessen. Het account is aangemaakt op 22 november 2018.
Ik kan helaas geen PB sturen omdat ik niet kan inloggen op mijn account. Is er een andere manier waarop ik een van de forumbeheerders kan benaderen? Dan kan ik mijn vraag over mijn account via die weg stellen. Mvg Joep Niessen
-
- OVNL-beheerder
Re: Vraag over mijn account OVinNederland.nl
Er bestaat geen account joepniessen en we zien ook geen account rond die tijd aangemaakt dat er op lijkt. Het beste kun je dus gewoon een nieuw account aanmaken.
Beetje gekke manier om op deze manier te moeten communiceren maar soit.
Beetje gekke manier om op deze manier te moeten communiceren maar soit.