![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Meneer wist in Arnhem even pijnlijk het verschil tussen een VIRM en een ICE3 uit te leggen :') _O_
Nee mama, die heeft geen harde moter. Luister je wel schatje?iljitsch schreef:Hm, kon een VIRM niet in principe 200 km/u aan?
"Inifee"? Wat een lelijke term zeg, vertalen naar "Borg" o.i.d. was te veel moeite :?Rienstertje schreef:Gister even een ritje naar Swalmen gemaakt, daar viel me op dat de incheckborg bij Veolia verlaagd is, althans voor mij met dalurenkorting.
http://i964.photobucket.com/albums/ae12 ... r/OVCV.png
Lol! Dat klinkt precies als het kind waar mijn zusje regelmatig op past, ook een jongetje van 2 of 3 ofzo. Die schijnt laatst nog een conducteur te hebben verbeterd met "dit is geen trein, is een sprinter!" en hij kan alle mattypes al onderscheiden.Fles schreef:Vanmiddag heb ik een toekomstige vriend van ons ontmoet. Het was niet eens een stilte-afdeling, maar het hele rijtuig was muisstil. Op een kereltje van een jaar of 3 na. "MamaDeze trein gaat helemaal niet snel. Dat komt want hij heeft geen harde moter :N Die witte jaaa! DIE gaat wel snel mama! Die heeft een hele harde moter! :Y *O* "
Meneer wist in Arnhem even pijnlijk het verschil tussen een VIRM en een ICE3 uit te leggen :') _O_
Dat is wel zeer aparte combinatie, DD-AR heeft een hele andere koppeling dan SGM, dus hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?VIRM schreef:Interessante combinatie. Gistermiddag wer de s3400 vanuit Den Haag van iets over 14:00 uitgevoerd door een DD-AR. Die nam een lege SGMm op sleeptouw,
Ik heb eerlijk gezegd bij het uitstappen in Leiden Centraal niet gekeken (het zou best kunnen wat jij zegt). Maar ze stonden langs het perron in Den Haag heel dicht op elkaar en gezien de omroep ging ik ervan uit dat die DD-AR de Sprinter even een liftje gaf. :)Wubbo schreef:Slepen gebeurt sowieso niet in de reizigersdienst. Bleef die sprinter niet gewoon in Den Haag? Dat doen ze wel vaker.
[Mobiele post]
JA!find_your_spot schreef:Ben net ingestapt in de 4802. Maar wat is dit voor iets?
Heeft iemand het wel is eerder gezien?
http://yfrog.com/z/h2zb6oej
In principe is er altijd een spoor over op Den Haag Centraal (spoor 6) en kun je nog twee andere sporen leegmaken (spoor 2 of 3 door de s1900 kort te keren, en spoor 8 of 10 door de s6300 en de s3400 op hetzelfde perron te keren, wat qua treinlengte makkelijk kan).iljitsch schreef:Volgens mij kan je op Gvc nergens kapotte treinen kwijt zonder een broodnodig perron te blokkeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten