Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
hauptbahnhof schreef:Dat klopt ja, en ik mag hem eindelijk aanstaande vrijdag rijden! Werd tijd.
Hoe laat had je die tram trouwens? Ik heb zo'n gevoel dat het mijn buurvrouw is geweest :D
*pakt de dienstregeling erbij*
Ik denk die van 17:22 (ik stond daar sowieso al een aantal minuten te wachten :)). Als je op de halte van lijn 4 (of in de stoel schuin rechts achter de bestuurster) een jongeman met een blindenstok, klein rugzakje en een grote plastic tas hebt gespot, dan mag je heel snel naar het 'Welke OVinNL'er heb jij gespot?' topic hollen.
Waarschijnlijk was het toch niet mijn buurvrouw die die tram reed. Ze praat echt met een Surinaamse accent. Maar zij had een ouwe tram en die vertrekken geen van beide om 17:22 vanaf CS.
As vrijdag heb ik een ochtendstukje op lijn 4 (IBC-inzet) en zaterdag.... lijn 11! Wordt wel met een handwisseltje spelen bij Ceintuurbaan/Van Woustraat en heb geen eigen lichtje dus wordt mezelf weer ergeren aan de automobilisten en fietsers die de tram geen voorrang geven
Vanmiddag na een waterpassing terug met de tram vanaf de Loosduinseweg naar de Wouwermanstraat, waar de auto geparkeerd stond. Bij de halte Hobbemaplein kwam een controleploeg aan boord en meteen zie je weer de schoolgaande kinderen de tram verlaten aan een van de andere deuren. :')
Vervolgens bij de controle zie je mensen vreemd opkijken dat wij niet gecontroleerd worden, maar mensen van HTM Infra hebben vrij vervoer
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Moest toevallig in houten zijn, verbaas me over de nieiwe busstation die momenteel in aanleg is. Die kosten... zie nooit iemand op de bus wachten. Zeker s'avonds en in het weekend als lijn 47 1x in de 2 uur rijdt. Tijdens de spits zitten alle bussen hier merendeels leeg.
Gister wou ik van Sloterdijk naar Den Haag CS. De 2x NID-4 kwam voorgereden. Men ging zowaar op de loungebanken zitten.
Helaas vanwege een aanrijding met persoon bij de Vink ging de trein niet verder dan Leiden. Voor Den Haag moest je op Schiphol overstap op de Fyra. Nou is de Fyra daar niet op berekend dus die werd belegerd en was dus bomvol. Zelf maar teruggekeerd naar Almere en vandaag een aardig reis per auto gemaakt.
Veel reizigers in Leiden dachten slim te zijn door Leiden-Alphen-Gouda-Den Haag te reizen. Daar was de 2xSGM-II tussen Alphen en Gouda ook niet echt op berekend als ik deze foto van mijn broertje moet geloven:
(normaal zijn er geen staanplaatsen in de spits tussen Alphen en Gouda)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Edwin schreef:Gister wou ik van Sloterdijk naar Den Haag CS. De 2x NID-4 kwam voorgereden. Men ging zowaar op de loungebanken zitten.
Helaas vanwege een aanrijding met persoon bij de Vink ging de trein niet verder dan Leiden. Voor Den Haag moest je op Schiphol overstap op de Fyra. Nou is de Fyra daar niet op berekend dus die werd belegerd en was dus bomvol. Zelf maar teruggekeerd naar Almere en vandaag een aardig reis per auto gemaakt.
Ach, dan heeft die Fyra ook eens passagiers. Een keer wat afwisseling.
De stoptrein van Utrecht naar Zwolle vertrekt met een klein kwartier vertraging uit Utrecht. Dit is al bekend op de officiele vertrektijd. Verder heeft de trein geen extra loc, dus ook weinig power om de vertraging in te lopen. Jammer.
Ja, ook voor vanmiddag staat die eens per drie uur rijdende V250 weer in de reisplanner.
Gek is de volledige uurdienst die vanaf komende maandag met V250 zou gaan rijden nog steeds niet terug te vinden in de reisplanner. Ben benieuwd of dat nog wel doorgaat dan...
reisthijs schreef:Ja, ook voor vanmiddag staat die eens per drie uur rijdende V250 weer in de reisplanner.
Gek is de volledige uurdienst die vanaf komende maandag met V250 zou gaan rijden nog steeds niet terug te vinden in de reisplanner. Ben benieuwd of dat nog wel doorgaat dan...
Ik las zojuist ergens iets wat zegt dat de huidige opzet wordt gehandhaafd.
De t554 reed vandaag gewoon op z'n gebruikelijke lengte van 6 bakken ICM vanuit Utrecht naar Den Haag, maar had over de hele lengte de gangpaden en balkons bomvol staan. Niet bepaald gebruikelijk voor deze trein, voorgaand treintje uitgevallen ofzo?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
IC naar Zwolle... spring maar achterop! :D
De werkelijkheid: de voorgaande IC naar Rotterdam/Den Haag was al wat te laat vertrokken, en toen kwam dit barrel ook nog eens tussendoor. De IC naar Zwolle (ICRm) vertrok uiteindelijk om 18 25 uur.
Wubbo schreef:Aanvoer voor het concert van Coldplay op het Haagse Malieveld denk ik.
Vanavond laat ook diverse extra treinen (s3700, s5000) vanaf Den Haag Centraal om alle bezoekers weer af te kunnen voeren :). De opening van het concert was bij ons thuis te horen...
Ardan schreef:IC naar Zwolle... spring maar achterop! :D
De werkelijkheid: de voorgaande IC naar Rotterdam/Den Haag was al wat te laat vertrokken, en toen kwam dit barrel ook nog eens tussendoor. De IC naar Zwolle (ICRm) vertrok uiteindelijk om 18 25 uur.