Zelf had ik (zoals dagelijks) de t5020 die te Rotterdam Centraal opgeheven werd en keerde als stoptrein naar Dordrecht. De reizigers werd geadviseerd de t5120 te nemen. Deze reed gelukkig met 10 bakken SLT, dus iedereen kon gelukkig nog mee. Helaas had deze trein ook één deur die in storing lag. :( Uiteindelijk zijn we met +12 vertrokken, waardoor mijn aankomst te Dtz +28 was. :neg: Als er dan al zo'n vertraging is, mogen die extra twee minuten er ook nog wel bij: dan kon ik tenminste een GtbV'tje invullen.

Op de terugweg (rond 17:00) was er een bovenleidingbreuk bij Rtd, waardoor in elk geval de t5054 opgeheven werd. De t5063 reed wel, maar stond zeker 10 minuten stil bij de Delfshavense Schiebrug, volgens de HC (of mcn) omdat het aankomstspoor nog niet vrij was. Op die afstand van Rtd leek me dat vrij opmerkelijk. :?
Maar toen we eindelijk reden, kwam de aap uit de mouw: we gingen gelijk naar een ander spoor, dus we moesten blijkbaar vij de 'Hoekse sporen' (langs de fly-over). Aankomst te Rtd was dan ook op spoor 3.
Aankomst te Rlb was met bijna +15 en bovendien werd daar (op het station) omgeroepen dat de s5000 --> Leiden niet reed.