en dat de105 niet meer de halte verdehofplein aandoet en verplaats is naar de halte eerste heulbrug. ivm de werkzaamheden
juist ja

ja op de sociaal media(van Connexxion) en op de website van Connexxion wel maar op 9292 rijden deze buslijnen gewoon hun normale route en dienstregeling. :YEtienne schreef:Nu zijn die werkzaamheden wel degelijk gemeld op de website en via social media: http://www.connexxion.nl/reizen-met-con ... nisse/3094
Nu lijkt het alsof er de gehele vrijdag 18 oktober werkzaamheden zijn. Terwijl ze, denk ik, bedoelen dat de wijzigingen gelden voor treinen op zaterdag 19 oktober tussen 01:00 en 02:00 en daarna de treinen op 19 oktober vanaf 06:00 tot 09:15 (...).In de nacht van vrijdag 18 oktober na 01.00 uur tot en met zondag 20 oktober
Oorzaak
vrijdag 18 oktober
de laatste Sprinter van Hoofddorp naar Lelystad Centrum rijdt tot Diemen Zuid; vanaf Diemen Zuid kunt u gebruikmaken van de bus
de laatste Sprinter van Amsterdam Centraal naar Amersfoort rijdt tot Amsterdam Muiderpoort; vanaf Amsterdam Muiderpoort kunt u gebruikmaken van de bus
de laatste Intercity van Groningen naar Amsterdam Centraal rijdt tot Almere Centrum; vanaf Almere Centrum kunt u gebruikmaken van de Snelbus
zaterdag 19 oktober tot 09.15 uur
(...)
Goed mogelijk, want lijn 53 is tijdelijk ingekort tot de 's-Gravelandseweg. Waarschijnlijk staat dat eindpunt niet in de systemen. Op de bus zelf wordt het wel goed aangegeven.Geert schreef:Op een DRIP bij Schiedam Centrum werd een RET-buslijn aangekondigd (lijn 53 dacht ik) met bestemming 'Onbekend' :X
Code: Selecteer alles
Veldwijk
N
Dit is een lastig probleem - als de vertragingen kloppen dan weet het systeem welk eerst is. Als dat niet meer klopt met de werkelijkheid en er rijdt een andere trein binnen moet dat handmatig worden aangepast door de vertraging aan te passen. Maar dan is het alweer te laat...VIRM schreef:Overigens worden ook gewoon structureel nagelaten om aan te kondigen welke trein binnenkomt als er een trein daarvoor op hetzelfde perron vertraging heeft en nog op zich laat wachten.
Waarschijnlijk wel ja, dat wordt bij ongeplande storingen al aangeraden. Tussen Utrecht en Amersfoort levert de omgeleide IC eigenlijk vooral extra capaciteit op, de reistijd met overstap in Hilversum is notabene nog sneller (tot 7 minuten, waarbij je de helft al wint door van de omgeleide IC op de s4900 over te stappen)JWM schreef:Is het voor reizigers tussen Utrecht en het Noorden niet interessanter om dan om te reizen via Almere en/of Amsterdam Zuid?
En van die app zie ik iig geen downtime noch requests die fout lopen. Dus ben benieuwd;)webguy schreef:Als je deze Android appbedoelt, dan is dat niet gerelateerd. Het gaat alleen om treinen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten