Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Z2N schreef:Nou zit lijn 370 naar Schiphol ruim in z'n jasje qua reistijd, maar vanmorgen maakte de chaufeuse het wel helemaal bont: bij aankomst op Schiphol was de bus twaalf minuten te vroeg! En dat terwijl we te laat Alphen uit reden, en op tijd waren in Leimuiden...
Dat ligt niet aan de chauffeuse van de bus, maar aan het gebrek aan filevorming op de A 4. Ik denk dat de openstelling van het op- en afrittencomplex bij Hoofddorp hier wel hand in heeft gehad. Schuld van de provincie dus
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
nvdw schreef:Als zo'n scholier op zijn fiets daadwerkelijk de bus kopt dan hoop je op dat moment dat je dat nooit had gehoopt. Al zijn er bij die er wel heel erg hun best voor doen, helaas. Maar meestal komt dat op latere leeftijd wel goed. Vooral als ze zelf achter het stuur van een auto zitten en zich dan zelf kapot kunnen ergeren aan het onvoorspelbare gedrag van hun vijf jaar jongere zelf
Ik heb een keer een chauffeur gehad die toen hij eindelijk kon inhalen naast de fietsers uitgebreid z'n voorruit ging sproeien... :')
Gezellige conducteur in de t8839 vanochtend (not): ik reisde eerste klas (met 40% korting, de facto dus 2e klas-prijs), en wat krijg ik van de HC: een beschuldiging van Zwart reizen en een veels te norse blik. Wat heb ik nou weer misdaan? :?
Z2N schreef:Ik heb dal voordeel, dus 1e klasse Apn - Ut is dan 6,70 ipv 6,60 2e klasse zonder korting. De conducteur heeft overigens niet gecontroleerd..
Hoe KOM je erop. Serieus
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
In elk geval een compleet niet meer kloppende omloop. Tussen Zwolle en Meppel rijdt alleen de IC naar Groningen aldus de omroepberichten vanmiddag. In de categorie volksverhuizingen mogen reizigers naar Leeuwarden zodoende in Zwolle én Meppel overstappen in het ongunstigste geval.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Rondom Rotterdam lijkt het wel weer beter te gaan, de s2800 zal wel niet meer worden opgestart en alleen richting Den Haag vallen er nog treinen uit (en een paar richting het zuiden omdat er geen materieel is blijkbaar).
Het enige wat echt opvalt is dat de s1200 is ingekort tot Brussel - Roosendaal.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91 schreef:Omdat ze spoedreparaties uitvoeren.
Goh.
Ik las nog wel dat het spoedreparaties aan wissels waren, maar weet iemand welke wissels en waarom het met spoed was?
Stel je vraag dan beter de volgende keer.
Als ik zelf al aangeef dát er spoedreparaties zijn, neem ik aan dat jullie begrijpen dat ik wil weten waarom er spoedreparaties zijn.
Maar het was ook een geval van snel willen typen op de smartphone (vandaar de typo) en aangezien ik in de tunnel geen internet heb, wilde ik de post plaatsen voordat we de tunnel in gingen.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Klaasje schreef:En tegelijk Zwolle-Meppel met een storing. Instortende Noordoost in 3, 2, 1....
Juist. Reizigers tussen pak 'em beet Zwolle en Utrecht hebben geluk. De uiteinden kunnen niet meer bediend worden en dus zwerft overbodig materieel niet meer op pak 'em beet 200 kilometer van waar het daadwerkelijk nodig is
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Met niet minder dan vier VIRM-Stellen GDST op Groningen slaagt de NS erin om slechts VIRM-IV in te zetten op rit t770. Staan dus van Gn tot ten minste Zl, en dat met een vertrek om 18:46.. :N :(
Voordeel is: met 15 mensen op het balkon staan is wel gezellig: iedereen is gelijk gezind: boos..
Rond 21:10 werd op Amsterdam Centraal omgeroepen dat de CityNightLine naar Kopenhagen, Praag en Warschau van 19:01 over ongeveer drie kwartier zou vertrekken...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ja, die trein stond tegen 20:00 met +3 uur aangekondigd op de borden in Arnhem.
Vandaag weer eens naar de Achterhoek gereisd. Ging allemaal best aardig, maar ik blijf me storen aan de geluidssignalen bij het sluiten én openen van de deuren. Verder blijkt tijd een lastig concept voor Arriva: om 19:06 gaf het scherm in mijn bus 09:50 aan als actuele tijd, en later kon ik om 19:40 in Zevenaar overstappen op lijn 560 van 17:47 die met +3 reed, en in Arnhem was er nog een bus van 17:30 met +8 die kennelijk het vermelden nog waard was. Dat vermelde overstappen uren schelen, is overigens al sinds december 2012 een probleem. Kennelijk heeft het weinig prioriteit; ik heb het in het verleden wel een paar keer doorgegeven aan Arriva.
Bee schreef:Rond 21:10 werd op Amsterdam Centraal omgeroepen dat de CityNightLine naar Kopenhagen, Praag en Warschau van 19:01 over ongeveer drie kwartier zou vertrekken...
Tochjo schreef:Ja, die trein stond tegen 20:00 met +3 uur aangekondigd op de borden in Arnhem.
En wat is de reden van de vertraging? Dit is immers het beginpunt van deze trein.