Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Zeker met de opmerking erbij dat ik vanmiddag zo ongeveer 8 stellen ICM op het emplacement in Amersfoort heb zien staan. Deze hadden wat mij betreft allemaal ingezet mogen worden :? .
En je jaagt de gehandicapte reiziger de eerste klas in. Met korting ... dat wel .
Gisteren had ik aan het eind van de middag de [serie=Sprinter|2017|Zandvoort - Haarlem - Amsterdam Centraal5400[/serie] die met een losse SGMm-III geen succes was. Alle zitplaatsen bezet en volle balkon... Dat belooft wat als het straks zomer is en iedereen naar het strand trekt. Vorig jaar reed daar dan vaak nog 2x DDZ-IV...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
JWM schreef:Regelrechte schande, de Intercity van Zwolle naar Den Haag van kwart voor 9 vanavond was een losse ICM en dus erg gezellig (dus niet )
Die van een half uur eerder doet het vandaag met een verdieping meer maar vanaf Lelystad zijn er ook staande reizigers in het gangpad. Incidentele afwijkingen of wordt de reizigerstroom behoorlijk onderschat?
Nee, dit is in het weekend helaas realiteit. Heeft denk ik een projectleider op de materieelinzet gezeten die wilde besparen op de bakkilometers en wat harder heeft ingezet op de (blijkbaar niet helemaal correcte) telcijfers en bijbehorende comfortnormen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gisterenavond in de (propvolle) ICM4 Utrecht-Enschede verbaasden reizigers zich erover dat het tegenwoordig zoveel drukker is op zaterdagavond. Drukker niet echt denk ik, wel voller...
Maar goed, er zullen hierdoor best wel reizigers gaan afhaken (als ik het gemopper in de coupé zo hoorde) zodat er vanzelf wel weer wat meer ruimte ontstaat.
Gisteren werd mijn Euregioticket op een NS-wegwerpchipkaarje uitgebreid bewonderd door de buschauffeur van DKB-lijn 296 van Langerwehe naar Düren. Die had hij nog nooit gezien. Toen ik zei dat het ook een chipkaart is, vonden hij en z'n twee voor de gezelligheid meereizende passagiers (z'n moeder en zoontje wellicht) dat helemaal "cool"
Moet zeggen dat ze in Gouda wel flink uitgepakt hebben voor de busdienst naar Rotterdam.
Bij de opstaphalte achter het station zijn abri's, een mobiel toilet en een koffiehuisje (met dieselaggregaat, je zou er maar wonen) neergezet. Het fietspad is deels afgezet met hekken en ik tel zo snel acht man servicepersoneel. De bus (uiteraard met radio 10) daarentegen is niet eens halfvol.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Blijft echter wel apart dat er vanaf Gouda geen stopbussen rijden waardoor je naar Nieuwerkerk en Capelle eerst met de bus je bestemming voorbij mag rijden om vervolgens weer een stopbus terug te pakken.
Ronald schreef:Gisteren werd mijn Euregioticket op een NS-wegwerpchipkaarje uitgebreid bewonderd door de buschauffeur van DKB-lijn 296 van Langerwehe naar Düren. Die had hij nog nooit gezien.
Ach, ik had jaren geleden wat soortgelijks in een ASEAG-bus met een Euregioticket uit de NS-automaat (nog die met postcodes destijds). Die moest 'ie ook even grondig bekijken voordat het kaartje geaccepteerd werd.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Suus schreef:Moet zeggen dat ze in Gouda wel flink uitgepakt hebben voor de busdienst naar Rotterdam.
Bij de opstaphalte achter het station zijn abri's, een mobiel toilet en een koffiehuisje (met dieselaggregaat, je zou er maar wonen) neergezet. Het fietspad is deels afgezet met hekken en ik tel zo snel acht man servicepersoneel. De bus (uiteraard met radio 10) daarentegen is niet eens halfvol.
Kan die busdienst niet vanaf de centrumzijde vertrekken?
Toen ik gisteren twee keer daar kwam was het echt een chaos wat verkeer betreft.
En dit is niet de eerste keer bij NS-vervoer bij geplande werkzaamheden.
Volgens mij is het busstation een stuk krapper sinds een paar haltes zijn opgeofferd aan een bouwkeet voor weet ik wat. Overigens zijn de bussen zo wel lekker snel op de snelweg.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.