Er waren werkzaamheden tussen Landgraaf en Kerkrade, de CTA in Maastricht gaf dit niet echt duidelijk aan:
Volgens de CTA zouden de bussen vanaf Heerlen rijden (vreemd, want Landgraaf zit ook gewoon in de CTA als eindbestemming)...
In Hengelo bestaan er ook flappen met "Geen treinverkeer mogelijk richting [plaats] - bussen vertrekken van het Stationsplein. Worden nog weleens gebruikt ook :)Reiziger Ddrs schreef:De CTA's in Dordrecht, in ieder geval op spoor 15, hebben ook flapjes met...
"Baanvakstremming"
"Vervangend busvervoer"
"vertrekt van uitgang Krispijnzijde"
Dat lijkt me toch al een stap in de goede richting...
Op de trein wordt normaal de bestemming neergezet (indien beschikbaar als eindbestemming natuurlijk), waar de trein op dat moment eindigt.ziggy schreef:Én op de treinen!! Want nu staat er altijd óf Uitgeest óf Beverwijk. Beide foutief.
Ik vind het leuk dat 'Valkenburg, Simpelveld, Aachen West' van de lijn Maastricht-Aachen nog beschikbaar zijn! Die is al sinds 1992 buiten gebruik, maar de flapjes zijn nog steeds aanwezig. :DMarc schreef:Ik heb een paar maanden geleden een overzicht gemaakt van de kleine CTA in Maastricht:
alle drie de feiten kloppen.Bee schreef:Over een paar jaar kan dat volgens mij weer, als de HSL Frankrijk - Barcelona is opgeleverd. Volgens mij ligt er ook al een HSL van normaalspoor tussen Barcelona en Madrid.
Zo zouden zelfs Zon-Thalys treinen naar de Costa Blanca (Malaga) kunnen ontstaan
Vandaag zag in de CTA's van Aml voor het eerst een flap zitten met Reizigers richting Amersfoort, reis via Zwolle. (er zijn werkzaamheden tussen Dv en Rsn) Had ik nog niet eerder gezien :)Vinny schreef:Op een CTA bak kan al veel informatie worden getoond:
* Trein wordt omgeleid
* Does not stop Schiphol Airport
* Op een gedeelte van het traject vindt busvervoer plaats
* Trein rijdt slechts tot (plaats)
* Grace a un greve a Belgique, ce train ne circulait que Roosendaal
* Stopt vandaag ook/niet te (plaats)
Wat mij betreft komt daar bij:
* Baanvak gestremd tussen (plaats) en (plaats)
* Omreisadvies via: (plaats)
Als ze de CTA niet vernieuwd / verbouwd hebben, dan moeten ze er nog in zitten ja.Bee schreef:Klopt, die is er al ingeplaatst sinds spoor 11 in gebruik is in Gouda, al jaren voordat de lightrail werd geintroduceerd.
Bij spoor 4 zitten er volgens mij ook nog flapjes in voor "Vertrekt heden van spoor 9"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten