Vanmiddag even bij Veolia in Haaglanden wezen kijken, waarbij zomaar ineens herinneringen opkwamen aan Arriva in Dordrecht op 1-1-2007

Zo stapte ik om 16.10 uur bij Den Haag Leyenburg in lijn 37 naar Delft die daar om 15.49 had moeten vertrekken... de bus voor de volgende rit was er eerder aangekomen.
Op die rit had ik ook een kennelijk nieuwe chauffeur die de route wel kende, maar toch ook niet helemaal: in Delft gingen we via de normale rijbaan i.p.v. de tram/busbaan.
Verder nog wat bussen met filmbakprobleempjes: de 6673 filmde slechts een lijnnummer en had vanbinnen een klok die deed vermoeden dat het 2 uur 's nachts was. En Van Hool 172 van de stadsdienst Delft heb ik op drie verschillende ritten zien rijden met slechts "sorry geen dienst" op de film.
Overigens beschikken de aardgasbussen ook over een navigatiesysteem, al waren daar zo te zien niet de busroutes in ingeprogrammeerd.
Maargoed, over het algemeen leek het nog best redelijk te lopen, al komt morgen natuurlijk de echte grote test.