De s4000 vertrekt om :20/:50, dus komt binnen om :10/:40. De s9700 vertrekt om :05/:35, dus komt binnen om :55/:25. Dan zit er elke keer vijf minuten tussen, dus dat moet passen

Niet met de huidige infra. In een ideale situatie keer je tussen de doorgaande sporen in (zoiets als Amersfoort Schothorst en Vathorst) zodat je niet hoeft te kruisen. Helaas is de infra daar niet op aangelegd, en kun je hem ook niet zo maken. Van spoor 1 kun je namelijk niet naar Utrecht, en bovendien gaat je Connexxion-ding in Ede dan opeens met van alles kruisen.Fles schreef:Nou ben ik natuurlijk blij dat mijn IC naar Ut op tijd rijdt, maar kan er niet iets gedaan worden aan die kruisende rijpaden ten oosten van Ed? Dat is gewoon een zwaktepunt in je dienstregeling, denk ik dan..
Ik pak er even wat cijfertjes bij ;) (ja, ik hou dat bij)Reiziger Ddrs schreef:Laten we het zo zeggen, het is het langste traject in Nederland dat ik ooit zonder gecontroleerd te zijn heb afgelegd.
Volgens mij komt dit me bekend voorFles schreef:Op plaats 4: 4 maart 2007, volledig in Nederland: 370 km
Utrecht Centraal - Groningen - Nieuweschans - Groningen - Leeuwarden - Heerenveen
Akm - Zl - Gn - Rd - Zl - Emn - Mrb - Aml - Asd - Ut - Pt zonder controle was het voor mijFles schreef:En het Goud is voor het Boekenweekgeschenkrondje van vorig jaar: 16 maart 2008, volledig binnen Nederland,
691 km (not out)
Utrecht Centraal - Roodeschool - Zwolle - Emmen - Mariënberg - Almelo - Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal
Vervangend vervoer anno 2009BR628 schreef:de grote meute uit Groningen allemaal de bietenkar opgingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten