Het zijn uitzonderingen ja, maar van de week nog een HC die omriep "reist u verder met Veolia, checkt U dan uit bij NS en in bij Veolia". In Arnhem worden altijd ook Syntus als overstaptreinen genoemd door HCs, het is alleen de vraag of ze alleen de trein naar Doetichem aankondigen of de latere naar Winterswijk.Fles schreef:ja, VAN "de andere vervoerder" NAAR NS gaat het wel goed :Y :pos:
Het gaat hier om omroepen op de stations, aangezien de digitale borden niet werken. Lijkt me dan logisch dat je op de meeste station de treinen handmatig gaat aankondigen. En dat in de treinen zelf door het personeel in ieder geval de overstappen worden genoemd.Ennes schreef:Wat betreft het omroepen, blijft het altijd een moeilijk verhaal, de ene reiziger wil dat alles tot in details omgeroepen zal worden, terwijl de andere reiziger dat juist heel vervelend vindt. Het gevaar in alles uitgebreid omroepen is ook dat je de reiziger halverwege je verhaal ook al weer kwijt bent. In de spits waar 99% van de reiziger elke dag hetzelfde traject reist, zitten de meeste reizigers niet te wachten op ellenlange berichten, behalve dan die 1% die minder frequent met de trein reist. In de daluren heb je weer een heel andere samenstelling van reizigers en zal een uitgebreider bericht meer gewenst zijn.
Hoe dan ook, wat je ook zal omroepen, voor een bepaalde groep reizigers zal het nooit goed zijn.
Die omroepen in treinen mogen ze van mij meteen afschaffen.Ennes schreef:Wat betreft het omroepen, blijft het altijd een moeilijk verhaal, de ene reiziger wil dat alles tot in details omgeroepen zal worden, terwijl de andere reiziger dat juist heel vervelend vindt. Het gevaar in alles uitgebreid omroepen is ook dat je de reiziger halverwege je verhaal ook al weer kwijt bent. In de spits waar 99% van de reiziger elke dag hetzelfde traject reist, zitten de meeste reizigers niet te wachten op ellenlange berichten, behalve dan die 1% die minder frequent met de trein reist. In de daluren heb je weer een heel andere samenstelling van reizigers en zal een uitgebreider bericht meer gewenst zijn.
Hoe dan ook, wat je ook zal omroepen, voor een bepaalde groep reizigers zal het nooit goed zijn.
webguy schreef:Ben het met je eens, maar als de TBPs verkeerde informatie tonen is dat redelijk verwarrend. Elke trein omroepen vind ik dan zeker geen slecht idee.
Goed dat gaat over omroepen op de stations, ik had het over het al dan niet omroepen in de trein wat betreft, overstappen op andere vervoerders, en het daarbij wel of niet noemen van die vervoerders.Thijs schreef:Het gaat hier om omroepen op de stations, aangezien de digitale borden niet werken. Lijkt me dan logisch dat je op de meeste station de treinen handmatig gaat aankondigen. En dat in de treinen zelf door het personeel in ieder geval de overstappen worden genoemd.Ennes schreef:Wat betreft het omroepen, blijft het altijd een moeilijk verhaal, de ene reiziger wil dat alles tot in details omgeroepen zal worden, terwijl de andere reiziger dat juist heel vervelend vindt. Het gevaar in alles uitgebreid omroepen is ook dat je de reiziger halverwege je verhaal ook al weer kwijt bent. In de spits waar 99% van de reiziger elke dag hetzelfde traject reist, zitten de meeste reizigers niet te wachten op ellenlange berichten, behalve dan die 1% die minder frequent met de trein reist. In de daluren heb je weer een heel andere samenstelling van reizigers en zal een uitgebreider bericht meer gewenst zijn.
Handmatig aankondigen...Thijs schreef:Lijkt me dan logisch dat je op de meeste station de treinen handmatig gaat aankondigen.
Nee, dat staat er niet. Lees nog maar eens goed ;)erjeebee schreef:Ze stellen me een route voor die je MET OM HET EVEN WELK vervoerbewijs NIET mag gebruiken
Tuurlijk stond dat er niet. Letterlijk stond erFles schreef:Nee, dat staat er niet. Lees nog maar eens goed ;)erjeebee schreef:Ze stellen me een route voor die je MET OM HET EVEN WELK vervoerbewijs NIET mag gebruiken
December 2012? :XEdwin schreef:Daar stopt de trein al.
Wordt leuk als de trein per december 2011 een sprinter wordt, maar niet op Bussum Zuid en Hollandse Rading stopt.
Geeft niet, ik twijfelde aan mezelf.Edwin schreef:Ik ben niet meer wakker, haha.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten