Tsja, dat JIJ er niet mee om kan gaan..Wubbo schreef:De discussie over internet in de trein werd me te technisch

Tsja, dat JIJ er niet mee om kan gaan..Wubbo schreef:De discussie over internet in de trein werd me te technisch
Deze ervaringen heb je zeker van de ligtrail periode?Bee schreef:Mijn ervaringen op de s9500 waren ook zeker niet slecht. Het personeel voelde zich betrokken bij de lijn en organiseerde leuke acties voor de reizigers. Ik vind het nog steeds jammer dat het verdwenen is al zie ik heel soms nog wel een van die conducteurs in Gouda (de beste man heeft als standplaats Den Haag) en soms zit hij weer eens op de s9500 :)Fles schreef:Precies. Rondje om de kerk is gewoon een ZEGEN voor het spoor. Voor iedereen :Y :pos:TheKnitter schreef:Altijd vriendelijk personeel op de MLL waar goed mee te babbelen valt,
Bedankt, Begrijp nu ook waarom ze op Rail-Time die vertragingen van meer dan een uur doorgaven.TheKnitter schreef:De Hispeed dienst was enorm verstoord vanwege grove ellende bij Brussel:
- diverse Spoorlopers tussen Zuid en Noord, hebben circa 40 minuten geen treinen geredenWat een chaos was het na 10 minuten al op Brussel Zuid.... Station stond knarvol met treinen, maar opheffen, ho maar. Werd toen helemaal filerijden naar Centraal-Noord. Ik zat zelf in een trein die met +18 uit Zuid vertrok(was op tijd binnen, deuren werden exact op tijd gesloten), met +34 in Centraal was en +42 in Noord...
Ook met mensen stond het station knarvol.
Nadeel is pas dat er een vertreksein afgegeven word, als er gesleuteld is. En dan moeten de deuren al dicht zijn. Dan zit je dus vanaf dat moment in de trein. Heeft een trein met deuren dicht 33 minuten op Zuid stil gestaan....
- Vervolgens ook nog eens een ongeval bij Lede wat veel problemen gaf rondom Brussel
- Ook was thv Brussel Nationaal geen treinverkeer mogelijk ivm bovenleidingsproblemen...
Maar NMBS ging geen treintjes opheffen, gewoon met zware vertraging doorrijden
Lijn 100 valt anders reuze mee, ik ken veel ergere routes bij streekbussen in Luxemburg-stad.Ronald schreef:Alleen duurt het een eeuwigheid voordat je Luxemburg-Stad uit bent, wat een mierenhoop is het daar :?
Caspar schreef:Wat is Brussel Nationaal voor station?
Vandaag lekker de toerist uitgehangen: een bustoer gemaakt vanuit Diekirch naar Echternach (lijn 500), vervolgens naar Junglinster (111) en naar Larochette (100). Daar even de ruïne bezocht en na het eten nog even naar Vianden op-en-neer. Wat een gruwelijk mooi land is Luxemburg _O_STF schreef:De speciale buslijnen voor toeristen in het Mullerthal rijden vandaag precies vier weken rond en zijn nog altijd leeg. Dinsdag zijn htm_tram en ik maar weer eens een keertje meegereden, de chauffeur verbaasd vragen waar wij heen wilden (nou dan kun je wel raden hoe ongebruikelijk het is dat er reizigers instappen)...
De chauffeurs vinden het ook vreselijke diensten.
Lijn 1: 65 minuten rijden, 55 minuten pauze, 65 minuten rijden, 55 minuten pauze, etc. etc.
Lijn 2: 60 minuten rijden, 60 minuten pauze, 60 minuten rijden, 60 minuten pauze, etc. etc.
Tevens is er geen enige duidelijkheid hoe je die routes eigenlijk moet rijden, iedereen doet het op zijn eigen manier, waardoor in bepaalde dorpjes de bus zowel van links als van rechts kan komen, tja aan welke kant van de straat ga je dan op de halte staan?
En bij die 10 minuten is het deze maand gelukkig gebleven. Gisteren de laatste reisdag van de maand april en morgen geen reisjes in de planning staan. Kan er ook nog 5 minuten af trekken, omdat ik gisteren door onregelmatig rijden van de metro 5 minuten eerder vertrok dan de bedoeling was en dus 5 minuten eerder op mijn bestemming aankwam. Tsja hoe moet je dit nu weer in de boeken zettenKM46 op 12 april schreef:Zo, vandaag de eerste vertraging in april gehad bij de RET. 10 minuten. Reden: een zwartrijder die niet wilde meewerken bij een controle.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten