Goh, dieselloc voor de s2200?Pijnackerbus schreef:In Bd ging de t2262 ook met +5 weg, gelukkig hebben we deze er bij Ddrz eruitgereden.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Goh, dieselloc voor de s2200?Pijnackerbus schreef:In Bd ging de t2262 ook met +5 weg, gelukkig hebben we deze er bij Ddrz eruitgereden.
Dat kan ook wel.Reiziger Ddrs schreef:Goh, dieselloc voor de s2200?Pijnackerbus schreef:In Bd ging de t2262 ook met +5 weg, gelukkig hebben we deze er bij Ddrz eruitgereden.Zie de mouse-over, je had de vertraging er bij Ddzd uitgereden (al denk ik eerder op Ddr, heeft de s2200 zo'n handige lange stop voor...)
zouden ze dan ook op andere stadslijnen gaan rijden? Voor lijn 11 zijn er 2 nodig toch?MdJ schreef:Ik zag van de week al een keer de 3801, toen trilden de ramen aan de achterkant heel erg... Gister zat ik er in en damn... Heloe onrustige loop in de eerste versnelling, alsof hij steeds afslaat, maar dat wil dat ding niet- en tilt als een gek! Bij elke bocht/kruispunt die je in je 1 overheen moet krijg je weer een ongewilde rugmassage.
Overigens zag ik ergens een foto in een een of ander technbiek-krantje dat de 3808 ook wordt omgebouwd als "The Wisper", en daarmee komt de serie op 3: de 3788, 3808 en 3810. Ik gok erop dat de 3809 ook wordt omgebouwd...
Hij reed de eerste week iig op lijn 11. En aangezien alle tijdelijke bussen (citaro´s met LCD/scherm, ex Maastrichtse bussen, de 5051' een vrij lange tijd op lijn 11 rijden...;)Pijnackerbus schreef:De 250 reed gisteren op lijn 10.
Stond er dan niemand (een rangeerder of perronopzichter) tijdens het binnenkomen bij dat stel? Er hoort namelijk altijd iemand bij het te combineren stel te staan die de binnenkomende mcn een handsignaal geeft dat hij moet combineren. Dit om te voorkomen dat er gecombineerd wordt, terwijl dit niet de bedoeling is. Het stel waartegen gecombineerd wordt, moet ook 'uit' staan, anders krijg je vuurwerk. En er is een 2e man nodig voor de remproef na het combineren.Reiziger Ddrs schreef:Echter bleek men vandaag één stap vergeten: het drietje stond er, het viertje kwam binnen en stopte op een meter afstand van 't drietje waarna de machinist uitstapte en naar de andere kant liep om 'm weer vertrekgereed te maken.
Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat Bee Keulen Köln noemt, maar dit mag je gewoon Brussel-Zuid noemen, hoor.BR628 schreef:Bruxelles-Midi
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten