Verkeerde soort sneeuw jongemanSTF schreef:Ik geloof dat ze toch ook niet veel hebben geleerd van vorige winter met het busverkeer, waarom kan die bus hier wel door de sneeuw rijden en daar niet...?

Verkeerde soort sneeuw jongemanSTF schreef:Ik geloof dat ze toch ook niet veel hebben geleerd van vorige winter met het busverkeer, waarom kan die bus hier wel door de sneeuw rijden en daar niet...?
Wat?? Echt waar??Gekko123 schreef:kwam ik erachter dat al het busverkeer van/naar Utrecht (in ieder geval Connexxion en GVU) was stilgelegd voor de rest van de dag.
Dienstregeling ivm weersomstandigheden:
Door de slechte weersomstandigheden rijden de bussen op zondag 19 december NIET in de stad Utrecht. De tram rijdt beperkt.
Die Virm ziet er behoorlijk chagrijnig uit zo met die sik!
Ken uw stations :o (en de gebruikers die daar komenJurre schreef:Waar is dat als ik vragen mag? :@
Ow, heeft ZIJ jouw trein op Leiden dan alsnog kunnen halen?Dexter schreef:.... Op een scheldende enkeling na waar toch al geen land mee te bezeilen viel, waren de meeste reizigers relaxt en ondergingen alles gelaten. ...
Ardan schreef:Ik heb inderdaad zo'n hekel aan die lui die op van alles en nog wat schelden, en dan vooral op het dienstdoend personeel... alsof het autoverkeer nu allemaal wél gladjes verloopt.
Van een club die keihard schreeuwt winterklaar te zijn? Wat DENK je dat ik verwacht?Ardan schreef:Ik bedoel, wat verwacht je dán met dit weer?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten