
Verder wordt op dit moment te Hoorn spoor 1 en 2 vervangen, alsmede perron 2 dat compleet weggebroken was.

Waarom werd er niet gestopt op Sloterdijk spoor 11/12?Reiziger Ddrs schreef:Net met de t2242 non-stop van Ledn naar Asd omgeleid
Geen idee. Wellicht vanwege grote drukte op de westtak, want vanwege een storing op de zuidtak werd de s1600 en s140 via Asd omgeleid..M57 schreef:Waarom werd er niet gestopt op Sloterdijk spoor 11/12?Reiziger Ddrs schreef:Net met de t2242 non-stop van Ledn naar Asd omgeleid
Waarom? Grotendeels zal deze serie nog worden uitgevoerd met SGM.Bee schreef:Overigens kan de mededeling volgend jaar worden geschrapt voor de s5800.
Vorig jaar nooit gehoord voor de s4000 (toen dat nog een Sprinterserie was), en evenmin nog nooit voor de sprinters op de Hoekse Lijn. Het lijkt er dus op dat daar enige willekeur in zit.ziggy schreef:Dat gebeurt bij elke sprinter... Bij de 4700/5800 wordt dat ook altijd omgroepen als er vertraging is.
Apart. Op de Zaanlijn hoor ik het eigenlijk altijd.Geert schreef:Vorig jaar nooit gehoord voor de s4000 (toen dat nog een Sprinterserie was), en evenmin nog nooit voor de sprinters op de Hoekse Lijn. Het lijkt er dus op dat daar enige willekeur in zit.ziggy schreef:Dat gebeurt bij elke sprinter... Bij de 4700/5800 wordt dat ook altijd omgroepen als er vertraging is.
Niets nieuws, dat is met alle roltrappen aan de b-zijde op Utrecht Centraal in de ochtendspits.Fles schreef:Gelukkig had één of ander helder genie alle roltrappen naar 14b ingesteld op "omhoog", en voordat je dan met een andere trap daar bent is je trein wel pleite.
Ja, dat heb ik wel vaker gezien. Maar ga dan geen trein omroepen die op een effectively onbereikbaar perron staatGeert schreef:Niets nieuws, dat is met alle roltrappen aan de b-zijde op Utrecht Centraal in de ochtendspits.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten