En de rest van de route van lijn 1 is meestal zo druk, dat de opgelopen 2 minuten vertraging nauwelijks worden ingelopen. Als ik uitstap bij de Bouwmeesterbuurt rijdt de bus meestal nog met +2...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ah tuurlijk, da's een iets te grote afstand voor een zonesupplement waarmee ik in m'n hoofd zat. Met een normaal sterabonnement is wat ik schreef natuurlijk niet van toepassing. Het zijn trouwens zelfs 7 zones van Gorinchem naar Waardenburg, d'r zit nog net een lullig klein stukje door een puntje van een zone tussen volgens de Arriva-lijnennetkaart. Daardoor heb je ook een 4-sterabonnement nodig van € 145,15. (Edit: Geldermalsen - Waardenburg zijn twee zones, daar kan je dus ook niet met een 1-sterabonnement volstaan maar heb je een 2-ster nodig)Justin schreef:Vanaf Gorinchem doorkruis ik met bus 47 geloof ik 6 zones tot Waardenburg, dus vandaar dat ik even een zone in het midden pakte, met 3 zones daar om heen. Nog niet helemaal thuis in het buswezen namelijk. En ik pak liever de fiets naar Ddr, omdat ik nogal onstabiele busreizen heb vanaf Nederhoven, zeker op de terugweg (c.q. 's avonds).
Reis je (Justin) ook nog veel met het OV (bus, tram, metro) op andere trajecten? Je zou er eventueel voor kunnen kiezen om het OV-chipkaartproduct AltijdKorting aan te schaffen. Kost €16,50 per maand en geeft je 20% korting op alle BTM-ritten, ook in de spits. Je maandkosten zullen in jouw geval dan weliswaar iets hoger zijn, maar je bent wel flexibeler en je kan de korting ook op andere ritten gebruiken.Daniel schreef:Ah tuurlijk, da's een iets te grote afstand voor een zonesupplement waarmee ik in m'n hoofd zat. Met een normaal sterabonnement is wat ik schreef natuurlijk niet van toepassing. Het zijn trouwens zelfs 7 zones van Gorinchem naar Waardenburg, d'r zit nog net een lullig klein stukje door een puntje van een zone tussen volgens de Arriva-lijnennetkaart. Daardoor heb je ook een 4-sterabonnement nodig van € 145,15. (Edit: Geldermalsen - Waardenburg zijn twee zones, daar kan je dus ook niet met een 1-sterabonnement volstaan maar heb je een 2-ster nodig)
Ik verbaasde me er inderdaad ook al over.. Rij er nu elke dag langs (werk nu naast de Shell zeg maarmb90 schreef:De provincie Zuid-Holland heeft duidelijk geld over. Langs de Groene Kruisweg (N492) in Rhoon worden de haltes van BOB-Bus 7 opnieuw aangelegd met een verhoogd perron. Aan de overzijde van deze haltes gebeurt dit ook, alleen komt hier al een paar jaar lang geen bus meer...
Dat is duimen, want de s6000 / s16000 is lang niet altijd tijdig in Ut.Daniel schreef: Geweldige verbinding trouwens zeg, dat Utl - Amf, want om dat stukje deels buiten m'n abonnement ging het bij mij... op de terugweg officieel een overstap van 34 minuten in Utrecht :( Dat wordt maar de gok wagen van voorin zitten en hopen dat het in 4 minuten lukt.
Ik werd afgelopen vrijdag gebeld over een klacht van half december (begin nieuwe dienstregeling met de nodige opstartproblemen en chauffeurs die verkeerde routes reden (goede route niet kende)).Klaasje schreef:Als het drie maanden duurt dan hoor ik dat graag ;-)
Soms is dat bij binnenkomst inderdaad (nog)niet bekendAking schreef:Kom ik net in Zl aan met de ic naar Lwd (2 stellen), wordt er nadat we al zeker een minuut of 2-3 stil staan omgeroepen dat het achterste stel in Zl blijft en de trein naar Lwd voor deze trein staat...
Wisten ze dat bij binnenkomst nou echt nog niet? :X
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten