Rondje Nederland en na Heerlen weer met een diesellocje het land uit? Nee zonder gekheid, die was ik even vergeten en zou je dan aan de kant moeten zetten op Amersfoort en een kwartier later verder laten rijden ofzo?
Ik meen te herinneren dat er namelijk wel ooit een soortgelijk dienstregelingsmodel is toegepast waarbij zowel vanuit Almere als Amersfoort via Bijlmer naar Utrecht werd gereden. Of dat moet al zolang geleden zijn dat het pré-Hanzelijn was.
OVer je reiservaringen in mei 2015
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39211
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je reiservaringen in mei 2015
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je reiservaringen in mei 2015
s3500 heeft in het verleden ook wel eens gewoon Ut-Hrl gereden, waarbij er te Mas (middenspoor) gekeerd werd.
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: OVer je reiservaringen in mei 2015
Keren in Maarssen kan inderdaad. Keren op het kopspoortje van Diemen Zuid ook (dat is lang zat), al zul je wellicht een 2e machinist mee moeten sturen omdat je vanwege Arbo-regels niet buiten de trein om mag lopen. Daarnaast is de vraag of het voor dit werk noodzakelijk is dat spoor 2 en 7 van Amsterdam Bijlmer buiten dienst waren.
Een extra IC-serie via de Zuidtak rijden zou ik trouwens niet doen als je niet de mogelijkheid hebt om in Duivendrecht te keren: daarmee maak je het keren van de sprinters op zowel Diemen Zuid als Amsterdam Bijlmer onmogelijk, waardoor je ze dus moet verbussen vanaf Weesp - als je ze daar al kan keren. Ik denk dat je daar meer kwaad dan goed mee doet.
Een extra IC-serie via de Zuidtak rijden zou ik trouwens niet doen als je niet de mogelijkheid hebt om in Duivendrecht te keren: daarmee maak je het keren van de sprinters op zowel Diemen Zuid als Amsterdam Bijlmer onmogelijk, waardoor je ze dus moet verbussen vanaf Weesp - als je ze daar al kan keren. Ik denk dat je daar meer kwaad dan goed mee doet.
Re: OVer je reiservaringen in mei 2015
Op de Utrechtboog werd gewerkt afgelopen weekend, heb er aardig wat mannetjes zien lopen iig. Duivendrecht laag was ook buiten dienst, daar stonden werktreinen met materieel voor de nieuwe buitensporen rondom de Utrechtbogen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9176
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: OVer je reiservaringen in mei 2015
De naam, de kleur alles.Berk-24 schreef:Wat is er mis met Breng?
Nee, Syntus is beter, prima service.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: OVer je reiservaringen in mei 2015
Keep on dreaming. :')regenmaker schreef:De naam, de kleur alles.Berk-24 schreef:Wat is er mis met Breng?
Nee, Syntus is beter, prima service.
Ze waren bijna failliet door de Veluwe :')
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9176
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: OVer je reiservaringen in mei 2015
Je gaat mij niet vertellen dat de service van CXX/Hermes/Breng beter is dan Syntus?Etienne schreef:Keep on dreaming. :')
Ze waren bijna failliet door de Veluwe :')
Ja Veluwe was een klein ongevalletje. :X
Maar nu staat er wel een prima busnet klaar. ;)
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten