Klaarblijkelijk. Want rond een uur of half vijf stond er zo'n 1500 kilometer aan auto's stil.nvdw schreef:........
Maar het was dus goed te doen, begrijp ik.
Kan toch niet zo zijn, dat al die mensen het allemaal verkeerd in hadden geschat? :X
Klaarblijkelijk. Want rond een uur of half vijf stond er zo'n 1500 kilometer aan auto's stil.nvdw schreef:........
Maar het was dus goed te doen, begrijp ik.
Is 16 bakken niet de norm voor internationale perrons?Suus schreef:Wisten jullie trouwens dat een perron in Schiphol dusdanig lang is dat er tien bakken VIRM en 10 bakken SLT achter elkaar langs passen. Vanmiddag na half zes werd het even uitgetest
Ja, voor 2xICE, 2xThalys of een Eurostar.Bemined schreef:Is 16 bakken niet de norm voor internationale perrons?Suus schreef:Wisten jullie trouwens dat een perron in Schiphol dusdanig lang is dat er tien bakken VIRM en 10 bakken SLT achter elkaar langs passen. Vanmiddag na half zes werd het even uitgetest
Ja, er zit een oordeel in. Als ik er geen oordeel over had gehad had ik het niet gepost. En afleiden van het vertrekproces deed die man toch wel: zolang hij met zijn rollator halverwege de deur is kan die deur echt niet dicht. Kun je hem beter even helpen, kan die trein daarna tenminste weg.Mikos schreef:Daarin zit meteen weer een oordeel. En daar zit ook meteen een probleem: we oordelen altijd direct. Wanneer je als conducteur die man gaat helpen, trek je je aandacht van de vertrekprocedure af, of die nu wel of niet gestart is. Daarin moet je keuzes maken. En dat doe je toch nooit goed.
En Mikos zegt daarom altijd dat de conducteurs het niet hebben gedaan...Aking schreef:Maar conducteurs zijn dan ook conducteurs, dus die hebben het altijd gedaan :Y
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten