OVer je reiservaringen in juni 2018
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Geen idee. Ik had die trein Alleen maar voor het stukje Düsseldorf Hbf - Neuss Hbf en stapte 1 minuut voor vertrek in, dus toen was die aankondiging vast al geweest
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- Zugführer
- OVNL-beheerder
- Berichten: 3409
- Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
- Locatie: Helmond-Noord
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Ik reisde van Mönchengladbach naar Dalheim, maar volgens mij is er überhaupt geen bedrijfsnaam genoemd bij vertrek of aankomst.Suus schreef:Heeft de omroep het bij het begin/einde van de reis het ook nog expliciet over VIAS Rail GmbH of is dat voorbehouden aan hun diensten op de Odenwaldbahn?
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Dalheim stond bij mij afgelopen vrijdag op de planning... Maar na Dat mijn S-Bahn trein 5 minuten vertraging had, kon ik binnen 1 minuut niet meer een kaartje kopen voor die lijn. Dus die blijft nog even op het lijstje staan, maar gelukkig is dat niet de enige spoorlijn in die regio die ik nog moet.
Overigens afgelopen vrijdag wel eindelijk Kerkrade Centrum - Landgraaf, Maastricht Randwyck - Luik en Antwerpen Centraal - Breda kunnen afleggen, waardoor het binnen Nederland nu nog enkele boogjes zijn die ik nog niet heb gehad.
Overigens afgelopen vrijdag wel eindelijk Kerkrade Centrum - Landgraaf, Maastricht Randwyck - Luik en Antwerpen Centraal - Breda kunnen afleggen, waardoor het binnen Nederland nu nog enkele boogjes zijn die ik nog niet heb gehad.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Dan stap je toch gewoon zonder kaartje in en geef je de vertraging de schuld? *O*
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Tja had ik kunnen doen op de deuren stond immers niet dat je bij het betreden van die regionale trein in het bezit moest zijn van een geldig vervoersbewijs
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Zie, daar hebbie ut al :Y
En anders schuif je het gewoon af op overmacht, dat doen Mikos en consorten ook heul de tijd (A)
En anders schuif je het gewoon af op overmacht, dat doen Mikos en consorten ook heul de tijd (A)
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Wegens werkzaamheden begint de t905 vandaag in Rotterdam. De t1005 is voor de verandering uitgevallen, dit keer omdat men al in Amsterdam de t1010 niet aan de praat heeft gekregen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Duitse treinen hebben toch ook vaak een kaartautomaat in de trein?cassie127 schreef:Tja had ik kunnen doen op de deuren stond immers niet dat je bij het betreden van die regionale trein in het bezit moest zijn van een geldig vervoersbewijs
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Ik geloof dat de VRR en VRS daar geen prijs op stellen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Ik had daarvoor al in de RB 39 van VIAS gezeten en daar zat geen automaat in. Toen ik vervolgens langs de trein voor RB 34 liep zag ik ook geen automaat, dus ben ik maar niet ingestapt
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Het plan was vandaag niet om met de bus te gaan maar moest opeens toch wel van Amsterdam naar Purmerend en omdat ik mijn ov-chipkaart niet bij me had besloot ik Tranzer eens uit te proberen. Werkt best goed eigenlijk :pos:
Laatst gewijzigd door Frank93 op ma 18 jun 2018, 14:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Voel je vrij om iets meer uitleg te verschaffen of een linkje toe te voegen :')
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Met dat eerste was ik al mee bezig haha, maar hier is meer info:
https://www.connexxion.nl/tranzer/1449
https://www.connexxion.nl/tranzer/1449
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Tranzer is één van de (weet ik hoeveel) apps die Connexxion voor bepaalde regio's gebruikt voor de verkoop van mobiele kaartjes
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 573
- Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 21:22
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Ik heb JAS, ik meldde mij aan met mijn werkgevers email in Tranzer en zonder te bevestigen oid had ik het abbonement op mijn telefoon staan. Nu nog een keer gecontroleerd worden, want dat gebeurt nooit.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Ik heb ook een jas, alleen gebruik ik die niet want het is zomer :Y *O*
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
DDZ, wat moet er ermee. Vanochtend trein 625 defect net buiten Rotterdam, vermoedelijk koppeling losgelaten tijdens de rit, trein stond in twee delen in de bocht richting Noord, gelukkig nog voor de overloopwissels bij de goederenboog. Vanmiddag trein 559 defect langs het perron van Rotterdam, koppelingen zaten niet goed vast maar ze kregen ze ook weer niet los.
OVer je reiservaringen in juni 2018
Kaartcontrole in de ICD, met twee conducteurs en twee S&V-mannetjes.
De S&V doet de controle en de conducteurs komen er met de pinautomaat achteraan voor de boetes
De S&V doet de controle en de conducteurs komen er met de pinautomaat achteraan voor de boetes
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Dus jouw dag is weer helemaal goed? :')
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9187
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Net een conducteur die het volgende omriep:
Het achterste treinstel met het nummer 4205 is de intercity naar Deventer en het voorstel treinstel met het nummer... Ja, met het nummer... Dat nummer heb ik even niet, gaat door als intercity naar Enschede.
Edit:
Het volgende station is Amersfoort. Mijn informatiesysteem laat me in de steek. De overstapmogelijkheden kunt u vinden op de schermen op de perrons. Na Amersfoort gaan we verder in de richting van... Uhm wat was dat ookal weer?.... Owja, Apeldoorn, Deventer, Almelo, Hengelo en Enschede. :')
Het achterste treinstel met het nummer 4205 is de intercity naar Deventer en het voorstel treinstel met het nummer... Ja, met het nummer... Dat nummer heb ik even niet, gaat door als intercity naar Enschede.
Edit:
Het volgende station is Amersfoort. Mijn informatiesysteem laat me in de steek. De overstapmogelijkheden kunt u vinden op de schermen op de perrons. Na Amersfoort gaan we verder in de richting van... Uhm wat was dat ookal weer?.... Owja, Apeldoorn, Deventer, Almelo, Hengelo en Enschede. :')
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 1644
- Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Dat was dan vast Mikos die zijn best deed niet als medeforummer gespot te worden.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Ze waren inderdaad spontaan tijdens het rijden ontkoppeld. Beide treinstellen zijn apart doorgereden naar Utrecht waar onderzoek gedaan ging worden naar de oorzaakBemined schreef:DDZ, wat moet er ermee. Vanochtend trein 625 defect net buiten Rotterdam, vermoedelijk koppeling losgelaten tijdens de rit, trein stond in twee delen in de bocht richting Noord, gelukkig nog voor de overloopwissels bij de goederenboog.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Vandaag wat in Beieren gereisd: van Rothenburg ob der Tauber (wat een ontzettend klein stroompje is) naar Füssen.
Eerst naar Steinbach met een Desiro.
Daarna met een volle driedelige Alstom Coradia Continental naar Geruchtlingen
Vervolgens met een zelfde type maar dan vierdelige naar Augsburg, alwaar een heel middenperron werd gesloopt/gerenoveerd
Om dan een 1 minuten overstap te halen op een tussentrein naar Buchloe(2xDesiro). Gepland was een driekwartier overstap in Augsburg, maar dan hadden we 3 min overstap. Dat wilden we niet riskeren.
In Buchloe werd er gewerkt: naar Memmingtal was het buitendienst , er leken bovenleidingsportalen geplaatst te worden. Ook naar Geltendorf reden bussen, waarbij de RE Munchen-Füssen in twee delen reed. Blijkbaar bleven de BR245 bij het andere deel, tussen Buchloe en Füssen reden de BR216+4 Dosto's. In het andere uur had er wel een rechtstreekse trein (de RB) Augsburg-Füssen gereden, maar dat zijn die oncomfortabele Desiro's.
Eerst naar Steinbach met een Desiro.
Daarna met een volle driedelige Alstom Coradia Continental naar Geruchtlingen
Vervolgens met een zelfde type maar dan vierdelige naar Augsburg, alwaar een heel middenperron werd gesloopt/gerenoveerd
Om dan een 1 minuten overstap te halen op een tussentrein naar Buchloe(2xDesiro). Gepland was een driekwartier overstap in Augsburg, maar dan hadden we 3 min overstap. Dat wilden we niet riskeren.
In Buchloe werd er gewerkt: naar Memmingtal was het buitendienst , er leken bovenleidingsportalen geplaatst te worden. Ook naar Geltendorf reden bussen, waarbij de RE Munchen-Füssen in twee delen reed. Blijkbaar bleven de BR245 bij het andere deel, tussen Buchloe en Füssen reden de BR216+4 Dosto's. In het andere uur had er wel een rechtstreekse trein (de RB) Augsburg-Füssen gereden, maar dat zijn die oncomfortabele Desiro's.
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Natuurlijk is er precíés op het moment dat ik naar Arnhem vertrek een stroomstoring waardoor Arnhem plat blijkt te liggen Dan me maar in Zutphen vermaken..
Edit: zinloos gejankt, we mogen toch doorrijden
Edit: zinloos gejankt, we mogen toch doorrijden
Ik doe ook maar wat
Re: OVer je reiservaringen in juni 2018
Volgens OVtijden is alleen een trein naar Winterswijk en Zwolle opgeheven in Arnhem.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten