Pagina 13 van 13

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: za 30 jun 2018, 20:41
door Daniel
Soms blijkt de haarkleur van medereizigers wel heel duidelijk uit hun acties... Vanavond tussen Amsterdam en Amersfoort een tweetal blonde dames waarvan er eentje met een meereis-eticket reisde op naam van degene met wie ze meereisde. En ze snapten er maar niks van dat de HC ze daarop aansprak dat er nu één reiziger zonder kaartje was en één reiziger met twee vervoerbewijzen :P

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: za 30 jun 2018, 23:49
door Durashift
Aking schreef:In de DB lounge te Köln Hbf zijn alle glazen en kopjes vervangen door papieren bekers...

Beter voor die Umwelt ofzo? :')
Als er een speciale bekerton staat om het bekerafval weer te verzamelen.. kan daar toiletpapier van gemaakt worden.
Althans, dat wordt zo op het bedrijf gedaan waar ik regelmatig een bakkie drink.

Circulaire economie. Schijnt onze overheid ook van plan te zijn.. over ruim 30 jaar moet het zover zijn. NS zal er ook wel aan moeten geloven.. :wink:
https://nos.nl/artikel/2239149-kabinet- ... yclen.html


Kan ook zijn dat er een waterbesparingsmaatregel ingesteld is vanwege de droogte? Afwasmachine is ff stil gelegd?
:D

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: zo 01 jul 2018, 00:03
door Aking
Het verdween gewoon in de algemene afvalbak... -o-

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: zo 01 jul 2018, 00:39
door Durashift
Gemiste kans. (A)

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: zo 01 jul 2018, 00:44
door Aking
#KudtNS :evil:

(Oh wacht...)

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: ma 02 jul 2018, 07:25
door webguy
NS verzamelde de koffiebekers op kantoren apart, om ze vervolgens weer bij elkaar te gooien voor het ophalen... 'duurzaam'

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: ma 02 jul 2018, 10:19
door dennistd
Oh, dat gebeurt ook in de kantine van een niet nader te noemen ander vervoerbedrijf. Enige voordeel is dat de bekertjes in elkaar komen te staan en er daardoor veel minder volume is.

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: di 10 jul 2018, 11:29
door PHS
In de 837 zit sinds vertek in Utrecht een man te klagen bij NS en Translink dat zijn OV-chipkaart met jaarabonnement was verlopen en daardoor een kaartje van 26,- naar Maastricht moest kopen. Die kosten wil hij bij de klantenservice van NS declareren omdat die zijn vervangende kaart niet op tijd hebben gestuurd. Best begrijpelijk, maar het komt nogal onvriendelijk zijn strot uit...

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: di 10 jul 2018, 11:33
door Aking
En dat gebeurde meer dan een week geleden? Want we zitten ondertussen al in juli hoor (A)

Re: OVer je reiservaringen in juni 2018

Geplaatst: di 10 jul 2018, 11:41
door PHS
Verkeerde topic :X

Meneer was zelfs bij aankomst in Den Bosch nog aan het telefoneren...