Dat gebeurt dus ook telkens op lijn 41 bij Bunnik, zoals ik eerder hierboven al heb beschreven. Bij halte Centrum blijft het scherm hangen, om vervolgens vanaf de halte Kosterijland weergeven: Er is tijdelijk geen reisinfo beschikbaar.Freek schreef:De laatste infoxx-update in Nijmegen/Breng is niet helemaal goed gegaan. Er rijden 2 Heyendaalshuttles waar InfoXX helemaal niet meer werkt, dus geen lijnfilm, geen OVC, geen halteafroep. Een van de shuttles heeft een a4tje voor het raam hangen met het lijnnummer (10).
Verder bleef vanmiddag in lijn 6 het InfoXX scherm hangen. Ik stapte op bij halte UMC st Radboud richting Neerbosch Oost. De halte afroep deed het wel, maar op het scherm bleef staan op: "volgende halte: UMC st Radboud". Nadat de halte St. Annamolen gepasseerd was leek het er op dat het scherm (zichzelf?) resette. Het sprong op zwart, knipperde wat, liet wat tekens zien om vervolgens te tonen dat er tijdelijk geen info was. De halte afroep deed het echter, wel evenals de OVC.
Check... had toevallig ook lijn 74 vanmiddag inderdaad keurig met via. Iets minder gedetailleerd, maar in Utrecht-Zuid is "Driebergen via Utrecht CS" duidelijk zat natuurlijk.Geert schreef:Lijn 74 Driebergen/Zeist - Vianen filmt sinds vandaag zo te zien "via Utrecht CS" in de bestemming. Na 3 jaar ofzo wordt eindelijk het grootste OV-knooppunt van de provincie dus eens vertoond :pos:
Dat is (zover ik weet) bij letterlijk elke halte van 25 zo.mb90 schreef:Bij de halte Walenburgerweg in Rotterdam-Noord hangt er voor tramlijn 25 richting Carnisselande een vage vertrekstaat. Alle trams op de laatste na rijden gewoon naar Carnisselande, maar ondanks dat is er toch een voetnoot bij een groot aantal doordeweekse ritten met de tekst 'Rijdt tot Carnisselande'. :? Wie dit snapt mag het zeggen:
DEE? Bedoel je nou TEE-trein of D-trein?Chauf21 schreef:@vinny:
De CTA op Amstel Amstel (oostzijde) geeft voor de intercity naar Alkmaar nog steeds DEE-trein met toeslag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten