Speciaal daarvoor had de RET zelfs vertrekstaten gedrukt en op de haltes gehangen. :pos:
Men was vandaag echter wel vergeten om de normale vertrekstaten weer op te hangen.

Dat komt wel vaker voor in de stad en vooral in de regio Rotterdam. Zou het iets te maken kunnen hebben met de bezounigingenlamar schreef:Er staan sinds een tijde door heel de regio Rotterdam van die vertrektijdschermen bij diverse haltes, zo ook bij de halte bij mij voor de deur. Alleen volgens mij zit het bord verwerkt in de stroomkring van de lantaarnpalen, want ik zie het bord alleen werken als het donker is. Ik denk dat ik maar een keertje een mailtje ga sturen o.i.d.
Maar daar komt alleen trammel 8 en bij die ZGT-lijnen heb ik het nog nooit zien werken ;)Ardan schreef:Ik heb die schermen bij de Pieter de Hoogh in ieder geval nog NOOIT zien doen :(
Volgens mij is het probleem, dat de oude trams geen GPS hebben die met dat systeem overweg kan. En aangezien die ZGTs er toch uit gaan, word er niks aan aangepast. Dat zie je nu ook wel eens bij tramplus lijnen dat eentje net weg is en dat de tijd verspringt naar volgende over 20 minuten. Dan is de volgende meestal een ZGT zonder GPSArdan schreef:Ohnee tuurlijk. Alléén als mensen bij een TraagPlus-halte opstappen hebben ze recht op actuele informatie. Anders zoeken ze het maar uit. Pech gehad.
:neg:
Ja, in Brussel wel errug vaak. Voorbeeld op lijn 4 op Brussel Zuid afgelopen donderdag ochtend, met de mededeling dat hij iedere 3 minuten reed (Spits). Staat erbij dat de volgende over 1 minuut komt, 6 minuten, 7 minuten, 9 minuten en 10 minuten -o-Meltrain schreef:Meer dit:
8 Spangen 3 min.
8 Spangen 25 min.
8 Spangen 26 min.
Gebeurt in Brussel ook trouwens.
Tja, met z'n allen proppen op Leuvehaven en daarna nog het knetterdrukke Drooglever Fortuynplein oversteken komt de punctualiteit niet echt ten goede.Stefan schreef:Denk dat je dan iets krijgt als:
8 Spangen 3 min.
8 Spangen 25 min.
8 Spangen 46 min.
En dát met een 10 minuten dienstregeling!
In Zürich: "Vanwege verkeersoverbelasting rijdt het bus- en tramverkeer van de lijnen 5, 6, 7, 32, 33 en 72 in onregelmatige tijdsafstanden. Wij verexcuseren ons voor het ongemak" *bus*TheKnitter schreef:Ja, in Brussel wel errug vaak. Voorbeeld op lijn 4 op Brussel Zuid afgelopen donderdag ochtend, met de mededeling dat hij iedere 3 minuten reed (Spits). Staat erbij dat de volgende over 1 minuut komt, 6 minuten, 7 minuten, 9 minuten en 10 minuten -o-Meltrain schreef:Meer dit:
8 Spangen 3 min.
8 Spangen 25 min.
8 Spangen 26 min.
Gebeurt in Brussel ook trouwens.
Goede drie-minuten dienstregeling :neg:
Toen ik terug ging geven ze doodleuk aan dat de tram over 6 minuten komt, en 2 minuten later was het nog maar 1 minuut. Na die minuut was hij er ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten