Ehm ja, daar had ik die foto ook voor gemaakt.Etienne schreef:Ook dat Ledig Mat.... eronder.
Maar die opmerking 'Speciaal kaartje' vond ik ook wel redelijk knullig.
Ehm ja, daar had ik die foto ook voor gemaakt.Etienne schreef:Ook dat Ledig Mat.... eronder.
Dat is debilisering van de reiziger, waar Rijkswaterstaat ook last van heeft. "Weg afgesloten" is veel te moeilijk Nederlands en daarom staat er "Weg dicht wegens werkzaamheden". Soms is dat te lang en wordt er niet nagedacht en dan staat er:JWM schreef:En speciaal kaartje
Dan denk ik "Da's mooi, dan kan ik er overheen *O* "Vinny schreef:"Brug dicht" :X :') :N
Dat hoor ik niet zo vaak, maar misschien komt dat omdat ik nooit naar Hart van Nederland kijk. Kijk jij naar hart van Nederland Ronald? :D _O-Ronald schreef:Tsja, Jip-en-Janneke-taal hè . Net zoiets als in nieuwsberichten: "Die toren is 400 meter hoog, dat is de lengte van wel vier voetbalvelden achter elkaar" :')
Dan wordt je dus geflest, Fles ;)Fles schreef:Dan denk ik "Da's mooi, dan kan ik er overheen *O* "Vinny schreef:"Brug dicht" :X :') :N
Toch?
Nou nee, dat kunnen we hier in de afgelegen delen van de Amersfoortse agglomeratie niet ontvangen ( ). Maar ik heb zoiets wel eens per ongeluk langs zien komen...Fles schreef:Dat hoor ik niet zo vaak, maar misschien komt dat omdat ik nooit naar Hart van Nederland kijk. Kijk jij naar hart van Nederland Ronald? :D _O-Ronald schreef:Tsja, Jip-en-Janneke-taal hè . Net zoiets als in nieuwsberichten: "Die toren is 400 meter hoog, dat is de lengte van wel vier voetbalvelden achter elkaar" :')
als je op de (2)1700 of de (20)500 rekent, en je moet al een kwartier wachten tot de eerstvolgende vertrekt, en vervolgens in Ut weer moet overstappen, dan kom je ongeveer aan een half uur.Daniel schreef:In de omroep over de werkzaamheden tussen Utrecht en Rotterdam / Den Haag op station Amersfoort werd gesproken over een extra reistijd van maximaal een half uur... Heb toch even diep zitten nadenken, maar heb geen reizen kunnen bedenken waarop je meer dan een kwartier vertraging oploopt... Je moet hooguit wat vaker overstappen...
Neuj hoor... tot Utrecht kon je gewoon mee met de s1700 of s500, in Utrecht is de overstap op een andere trein die gewoon in het gebruikelijke pad van de Haagse tak van de NoordOost rijdt. Die biedt in Gouda vervolgens een keurige aansluiting op de s4000 waarmee de reis in totaal slechts 10 minuten langer duurt Wordt keurig zo door de reisplanner aangegeven.Ennes schreef:als je op de (2)1700 of de (20)500 rekent, en je moet al een kwartier wachten tot de eerstvolgende vertrekt, en vervolgens in Ut weer moet overstappen, dan kom je ongeveer aan een half uur.
Was dat toevallig dinsdagavond? Zo ja, dan staat één pagina eerder in dit topic al een foto van de trein ervoor (Thalys) waarbij dit 'Ledig mat' als volgende trein staat aangegeven.Dexter schreef: Naast Fyra, Intercity en Sprinter heeft NS nu weer een nieuwe treinformule:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CXABWHMP.jpg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten