rvdborgt schreef: ↑do 05 sep 2024, 14:20
Mikos schreef: ↑do 05 sep 2024, 14:07
Er worden meer reisverslagen geplaatst, waarvan ik eigenlijk niet weet wat ik er op moet reageren, terwijl ik dat soms wel wil. Ze zouden er hier op het forum een knop voor moeten hebben!
Mikos waardeert dit reisverslag.
De forumsoftware heeft de mogelijkheid om
posts leuk te vinden.
Op HGBTF, met dezelfde software, is die functie actief. Dus ik vermoed dat het gewoon een kwestie is van 1 instelling aanpassen. Ik zou dat ook een goed idee vinden.
Nee het is helaas niet zo simpel, er moet wel een modificatie voor geïnstalleerd worden. Heb wel de mod gevonden die HGBTF gebruikt, maar die is al jaren niet geüpdatet en gemaakt voor phpBB 3.0 dus verre van gegarandeerd dat het op OVNL werkt (wij zitten op versie 3.3)
We liepen met de eerder geprobeerde modificatie, die nieuwer was, immers al tegen problemen aan. En helaas is er geen enkele mod hiervoor die nog ondersteund wordt door de ontwikkelaar. Of nouja, ik heb 'm nog niet gevonden.
Maar zal zelf ook eens wat testen op een kale installatie. Misschien hebben we geluk... Het idee van
posts waarderen vind ik namelijk zelf ook wel een goeie inderdaad, lang niet altijd is er inhoudelijk zinvol te reageren immers...