Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Androidtoestel zo te zien? Dan moet je zeker eens de DB Railnavigator proberen, dat is de mobiele versie van de HAFAS reisplanner.
Even zoeken in de Market naar Railnavigator of op je mobiele telefoon deze link aanklikken: market://search?q=pname:de.hafas.android.db of http://m.bahn.de/rn
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Geen idee
Ik ben (op de telefoon) naar de Market gegaan, heb gezocht op 'Railnavigator', het enige resultaat aangeklikt en vervolgens gaat 'ie dat zelf downloaden en installeren :)
oh ja maar voordat je met de mrket iets kunt, "moet" je je google account koppelen aan je telefoon.
Leuk, als je hem ooit nogeens wilt doorverkopen. En technisch totaal niet nodig. Gewoon lekker persoonlijke gegevens verzamelen. De OV Chipkaart is er niks bij
Weg met dat ding, ik verkoop hem zo wel, en dan neem ik een andere. Een Nokia. Dit schiet niet op.
@Fles: Dat koppelen van een Google account is om reacties te kunnen plaatsen bij applicaties, die te kunnen beoordelen en om gebruik te kunnen maken van Google Checkout. Je kan de telefoon altijd herstellen naar de oorspronkelijke situatie zoals hij uit de fabriek kan. Maar een Nokia kan ook natuurlijk
Waarom die website met een JAD file komt snap ik ook niet trouwens, bij mij stuurt hij door naar de Market
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bee schreef:@Fles: Dat koppelen van een Google account is om reacties te kunnen plaatsen bij applicaties, die te kunnen beoordelen en om gebruik te kunnen maken van Google Checkout.
Serieus, waarom zou ik één van die dingen willen? Pure data-mining is het.
Tja, dat is eigen voorkeur denk ik. Ik gebruik die functies van de Market ook amper tot niet (behalve als een maker echte troep aflevert), maar de telefoon gebruikt het account ook om te syncroniseren met Google Calender en Gmail. Dat gebruik ik wel intensief.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
...dat ik vanmiddag wel heel erg de aandacht trok op 't werk. Maargoed, 't was dan ook wel eventjes een hoop lawaai door een oorzaak die beslist niet alledaags was.
Had net een reactie afgerond en stond de juist schoongemaakte kolf af te drogen toen de combinatie van natte (dus gladde) handschoenen en iets te stevig vasthouden ervoor zorgde dat ik het ding lanceerde. De kolf viel niet gewoon uit m'n handen maar vloog letterlijk anderhalve meter opzij om in heel veel kleine stukjes op de grond uiteen te spatten.
Toch maar even een grote bezem gaan halen, met stoffer en blik was ik nu nog aan 't vegen geweest
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
De wissels bij Zlw lagen vanmorgen verkeerd, ik moet eigenlijk naar Vs en belandde uiteindelijk in Vl. Het kan raar lopen bij het spoor.
Maar eigenlijk kwam het doordat een collega van me zich had verslapen en dus kreeg ik het verzoek om door te rijden naar Vl. Dat was niet erg want Vl is leuker dan Vs en ik kon ook nog eens 45 minuten eerder naar huis.
Dexter schreef:De wissels bij Zlw lagen vanmorgen verkeerd, ik moet eigenlijk naar Vs en belandde uiteindelijk in Vl. Het kan raar lopen bij het spoor.
Maar eigenlijk kwam het doordat een collega van me zich had verslapen en dus kreeg ik het verzoek om door te rijden naar Vl. Dat was niet erg want Vl is leuker dan Vs en ik kon ook nog eens 45 minuten eerder naar huis.
toch wel een geel kaartje geschreven hé ;)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Kom ik vandaag thuis naar een lange saaie dag. Eerst school en daarna werk.
Ligt er een grote envelop van Servex in de brievenbus.
Introductie voor me eerste werkdag terwijl ik er al 3 op heb zitten. En er wordt mij vertelt dat ik binnenkort naar Amersfoort toe moet voor nog een introductie. Ben benieuwd wat dat inhoud dan.
Dexter schreef:Ik wist niet dat je ook al gele kaartjes kon schrijven als je vroeger uit dienst gaat en dan trekken ze vervolgens zeker wat van je salaris af?
natuurlijk :)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken! NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter schreef:De wissels bij Zlw lagen vanmorgen verkeerd, ik moet eigenlijk naar Vs en belandde uiteindelijk in Vl. Het kan raar lopen bij het spoor.
Maar eigenlijk kwam het doordat een collega van me zich had verslapen en dus kreeg ik het verzoek om door te rijden naar Vl. Dat was niet erg want Vl is leuker dan Vs en ik kon ook nog eens 45 minuten eerder naar huis.
hoe heb je dat gedaan dan met de reizigers die naar Roosendaal of verder moesten??
Dat Vlissingen ook.. Na Middelburg houdt de wereld toch echt wel op en dan heb je al het gevoel het einde van de wereld te benaderen, zo ontzettend leeg is de trein daar
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.