NS-klant blijft matig tevreden
Reizigers waren in het derde kwartaal van dit jaar iets minder tevreden over de prestaties van de Nederlandse Spoorwegen dan in dezelfde periode vorig jaar.
Dat blijkt uit een klanttevredenheidsonderzoek onder klanten door het LOCOV, het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer, waarin verscheidene belangenorganisaties zijn verenigd.
78 procent van de respondenten gaf een 7 of een hoger cijfer voor de prestaties van de NS in het algemeen. Vorig jaar was dat nog 79 procent.
Enkele aspecten van de treinreis werden eveneens slechter beoordeeld. 58 procent was tevreden over het op tijd rijden van de treinen, twee procentpunten minder dan in het derde kwartaal van vorig jaar.
Bron: NU.nl
NS-klant blijft matig tevreden
NS-klant blijft matig tevreden
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: NS-klant blijft matig tevreden
Sja. Nieuw minpuntje (wat mij betreft) dit jaar is de invoering van de SLT en de hele perikelen daaromheen.
En problemen die wat mij betreft al langer aan moeten worden gepakt zijn de communicatie met de reiziger (tijdens storingen is deze vaak genoeg erg slecht) en de toegankelijkheid (ondanks de hele bombarie gebeurt er vooralsnog weinig tot niks).
En problemen die wat mij betreft al langer aan moeten worden gepakt zijn de communicatie met de reiziger (tijdens storingen is deze vaak genoeg erg slecht) en de toegankelijkheid (ondanks de hele bombarie gebeurt er vooralsnog weinig tot niks).
Beul van de blindegeleidelijn
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 gasten