find_your_spot schreef:Dat hele serieuos regeust vind ik zelf afschuuwlijk. Afschuuwlijke linksche hobby waardoor ieder jaar wel weer een flut onderwerp wordt verzonnen.
Kindsoldaten, landmijnen, malariamuggen, drinkwater... het is dan altijd fijn om te weten dat je geld gegarandeerd niet goed terecht komt.
Hopelijk gaat deze nieuwe regering het bedrag nog wat bijschaven, in plaats van jaar op jaar te verdubbelen... Het blijft immers crisis.
Als jij mensen in nood helpen, een "Linkse Hobby" vindt, prima!
IK ben er TROTS op dat het dan een "Linkse Hobby" is.
Ik ben er TROTS op dat "Wij, Linkse Hobbyisten" het geluk hebben dat we ook aan anderen kunnen denken, en niet egoïstisch, puur op onszelf gericht zijn en de rest maar laat stikken!
Ik geef toe, het geld komt niet altijd goed terecht, maar helpt het om ontwikkelingshulp dan maar helemaal af te schaffen?
NEE. Want daar zijn de mensen die het echt nodig hebben, weer de dupe van.
De mensen die het nodig hebben, krijgen wel IETS. Als we met ontwikkelingshulp stoppen, krijgen ze helemaal NIETS!
Is dat wat je wil? :N Gewoon mensen laten verhongeren, ziek laten worden, gewoonweg dood laten gaan alsof ze niks waard zijn?
IK wil dat
NIET! En ik ben er dan ook blij mee en bovenal TROTS op, dat ik hierom bij de Linkse Kerk behoor! :pos:
En blandning av sött och salt.